Premijera

Povratnik u bolja vremena. Novi Mitsubishi Colt na tržištu za nešto više od 18 tisuća eura

Edi Prodan

Postoje verzije Colta od 91, 101 i 143 KS dok je opcija s motorom od 67 KS ukinuta, ali je uvedena ona sa serijski ugrađenim plinom



Novi Mitsubishi Colt 2024 prodaje se po cijeni nešto višoj od 18 tisuća eura, i to 11 godina nakon što je prethodni model prestao s proizvodnjom. Kao i kod kompaktnog crossovera ASX-a, Colt je praktički identičan modelu koji je dizajnirao i razvio Renault, točnije Cliju iz 2024. godine te se u toj japanskoj tvrtki nadaju da bi im to moglo otvoriti vrata novog uspjeha, uskrsnuće pa i na hrvatskom tržištu gdje se proizvodi tog uglednog proizvođača jedva i pronalaze. To je relativno mali automobil – duljina mu je 4,05 metara, ali ima svojih kvalitete koje su bliske većim automobilima tako da itekako nadilazi sposobnosti koje imaju tipična gradska vozila. Postoje verzije od 91, 101 i 143 KS dok je opcija s motorom od 67 KS ukinuta. Naprosto, to dobar automobil za sve vrste uporabe, sasvim je dobar njegov unutarnji prostor kao i prtljažnik.


Oprema se sastoji od svega što je potrebno za svakodnevnu upotrebu kako biste bili udobni na svim vrstama putovanja. Standardno ima dobar sustav osvjetljenja, klima uređaj radi jako dobro. Kao opcija tu su periferne kamere i grijana sjedala, koja nisu baš česta u automobilima ove kategorije.


Hibridna verzija sa 143 konjske snage je opcija s najvećom moći. Potrošnja mu je mala ili vrlo niska, bez problema se može i nešto više od četiri litre, mada je nekako uobičajeno trošiti oko šest litara. Mitsubishi Colt je zadovoljavajuć i za vožnju autocestom, međutim, idealno područje uporabe je okruženje s gustim gradskim prometom, gdje hibridizacijski sustav i ekološka oznaka ECO imaju najviše koristi.




Verzija od 101 konjske snage i sa serijski ugrađenim plinom koja može raditi na benzin i LPG je ona koja bi se posebno mogla dopasti hrvatskom tržištu. Cijena mu je svega oko 800 eura viša od onog koji radi samo na benzin i ima 91 KS. Ta se razlika može nadoknaditi korištenjem plina kao goriva jer je njegova cijena niža od cijene benzina za vrlo kratko vrijeme.


S obzirom da je izbor na tom području jako mali, tu je mogućnost za dobar plasman – jako velika. Među njima jedva da ima ikakvih razlika, čak ni u dizajnu, osim vrlo malih promjena na maski i, logično, u nazivu, marki i logotipima. Naime, radi se o praktički identičnim proizvodima iako postoje razlike u ponudi motora.


Na tržištu se prodaje s tri razine opreme pod nazivom motion, kaiteki i kaiteki+. Veličina ekrana u kabini također ovisi o razini opreme. Instrument ploča može biti ona s ekranom od 7 inča ili ona koja je u cijelosti ekran od 10 inča.


Za multimedijski sustav također postoje dvije mogućnosti, obje s bežičnim Android Auto i Apple CarPlay.