Foto: BMW
Kad se gleda po modelima, Tesla je i dalje na vrhu, najviše registriranih čisto električnih automobila (BEV) u srpnju bilježi Teslin Model Y, a slijedi Volvo EX 30, dok je najprodavaniji hibridni model Volvo XC60
povezane vijesti
Otkad je Tesla 2012. godine na tržište izbacila svoju limuzinu Model S, nitko nikad nije američku tvrtku skinuo s trona najprodavanijih električnih automobila u Europi. Sad se i to dogodilo po prvi put na mjesečnoj razini.
Naime, prema objavljenim podacima analitičke tvrtke JATO Dynamics Tesla je prodala 14,561 vozilo u Europi (EU plus Velika Britanija), prošli mjesec. Za 308 vozila, dakle s prodanih 14,869 novih električnih automobila s trona ih je u srpnju skinuo BMW!
Ilsutracija: JATO Dynamics
Stvar je u tome da prodaja sad već prilično široke palete BMW-ovih električnih vozila nije toliko porasla u srpnju koliko je pala prodaja Teslinih u odnosu na mjesec prije. Modela Y prodano je 16 posto manje, a Modela 3 za 17 posto.
No, loše vijesti ne stižu samo za Teslu, nego općenito za svijet električnih automobila. Naime, iako BMW ima razloga za ponos i ovo jest neka vrsta simbolične pobjede, oni koji zagovaraju ekspanziju električnih automobila u Europi nemaju puno razloga za optimizam. Naime, kao što već bilježe i druge statistike neko vrijeme, prodaja električnih automobila stagnira ili se čak smanjuje. U ovom slučaju broj prodanih električnih vozila na području Europe u srpnju manji je za šest posto negoli u isto razdoblje prošle godine.
Kad se gleda po modelima, Tesla je i dalje na vrhu, najviše registriranih čisto električnih automobila (BEV) u srpnju bilježi Teslin Model Y, a slijedi Volvo EX 30, dok je najprodavaniji hibridni model Volvo XC60.