Foto Damir Spehar/PIXSELL
Doista zvuči kao da ste skupili sastojke za neko jelo koje priprema ambiciozni kuhar, ali nije tako. Industrija se prilagođava novim okolnostima, nije bitno samo proizvoditi, mantra je i tzv. održivost. Njemački proizvođač guma razmišlja o budućim proizvodnim procesima. Prirodna guma dobiva se iz stabala, a to će i u budućnosti biti ključni sastojak za proizvodnju guma. Međutim, bit će dopunjen drugim biljnim resursima poput maslačka, koji je također izvor gume. Silicij se također koristi u proizvodnji guma i igra ulogu u raznim aspektima performansi, od prianjanja do otpora kotrljanja. Biljna ulja mogu biti dodatak siliciju. Rižine ljuske preostale od proizvodnje riže dobar su izvor silicija, a Continental kaže da su ljuske energetski učinkovitije rješenje za proizvodnju. Što se tiče plastičnih boca, Continental ih može koristiti za izradu poliesterske pređe koja se koristi za kućište gume. Ovisno o veličini boca, između 9 i 15 komada se može reciklirati za jednu gumu. Kao i kod rižinih ljuski, Continental kaže da je korištenje boca energetski učinkovitija alternativa za dobivanje poliestera potrebnog za proizvodnju. Rezultat svih ovih napora bit će gume izrađene od 100 posto recikliranih materijala ili materijala iz održivih izvora. Prema Continentalu, takvi materijali već čine između 15 i 20 posto modernih guma. Continental je na putu da postane najnapredniji proizvođač u industriji guma u smislu održivosti, rekao je Continentalov voditelj održivosti Claus Petschick. Cilj je koristiti 100 posto održive materijale guama najkasnije do 2050. godine.
povezane vijesti
- Sve je više prijava ogrebanih automobila na parkiralištima. Jedan veliki uzrok je u novim vozilima
- Stiže nam velika promjena: Od 1. studenog i danju su na motornim vozilima obavezna upaljena svjetla
- Val otkaza u njemačkoj autoindustriji. Razlog nisu samo električni automobili, problem je mnogo dublji
Doista zvuči kao da ste skupili sastojke za neko jelo koje priprema ambiciozni kuhar, ali nije tako. Industrija se prilagođava novim okolnostima, nije bitno samo proizvoditi, mantra je i tzv. održivost. Njemački proizvođač guma razmišlja o budućim proizvodnim procesima. Prirodna guma dobiva se iz stabala, a to će i u budućnosti biti ključni sastojak za proizvodnju guma. Međutim, bit će dopunjen drugim biljnim resursima poput maslačka, koji je također izvor gume. Silicij se također koristi u proizvodnji guma i igra ulogu u raznim aspektima performansi, od prianjanja do otpora kotrljanja. Biljna ulja mogu biti dodatak siliciju. Rižine ljuske preostale od proizvodnje riže dobar su izvor silicija, a Continental kaže da su ljuske energetski učinkovitije rješenje za proizvodnju, piše revija HAK.
Što se tiče plastičnih boca, Continental ih može koristiti za izradu poliesterske pređe koja se koristi za kućište gume. Ovisno o veličini boca, između 9 i 15 komada se može reciklirati za jednu gumu. Kao i kod rižinih ljuski, Continental kaže da je korištenje boca energetski učinkovitija alternativa za dobivanje poliestera potrebnog za proizvodnju. Rezultat svih ovih napora bit će gume izrađene od 100 posto recikliranih materijala ili materijala iz održivih izvora. Prema Continentalu, takvi materijali već čine između 15 i 20 posto modernih guma. Continental je na putu da postane najnapredniji proizvođač u industriji guma u smislu održivosti, rekao je Continentalov voditelj održivosti Claus Petschick. Cilj je koristiti 100 posto održive materijale guama najkasnije do 2050. godine.