benzinska verzija Pure Tech 100 s Aktive Pack finišem kreće od početne cijene od 24.800 eura što je vrlo povoljno s obzirom na redizajn, na gomilu novih novih tehnoloških rješenja, i da su njegova dva 10-inčna ekrana, instrument table i ostalih kontrola, standardna oprema
povezane vijesti
Kad je u ožujku predstavljen novi Peugeot 308, s obzirom na nova tehnološka rješenja i poboljšanu opremu, očekivalo se da bi model mogao i koštati nešto više od izravnih konkurenata u klasi i približiti se cijenom uvijek nešto skupljem Golfu.
No, prema današnjim objavama u francuskim specijaliziranim auto-moto časopisima, očito je da su u Peugeotu odolili tom izazovu. Naime, benzinska verzija Pure Tech 100 s Aktive Pack finišem kreće od početne cijene od 24.800 eura što je vrlo povoljno s obzirom na redizajn, na gomilu novih novih tehnoloških rješenja, i da su njegova dva 10-inčna ekrana, instrument table i ostalih kontrola, standardna oprema.
Ova cijena je na razini aktualnog Renault Megana s motorom od 115 konjskih snaga i tri cilindra koji je ipak malo starijeg dizajna i slabije opreme što se tiče digitalne tehnologije. Isto tako to je oko dvije i pol tisuće eura manje od Golfa 8 sa standardnom opremom.
Osim benzinca, Citroen nudi i dizel BlueHDi 130 opciju koja kreće od 28.700 eura, te hibridnu plug-in opciju koja kreće s nešto višom cijenom, ali i dalje konkurentnom u klasi s 36.800 eura.
Izražene cijene su objavljene u francuskom L’Automobile magazinu gdje se ne specificira odnose li se samo na francusko tržište, no ako i jesu, nema razloga da se razlikuju bitno u ostatku EU. Prve isporuke ovih automobila predviđene su za jesen ove godine.