KRIZA SE OSJETI

Pala prodaja novih vozila u Hrvatskoj: Osim Volkswagena najviše se traži Škoda Octavia i iznenađujuće – Dacia

Hina

Ilustracija / Foto Sergej Drechsler

Ilustracija / Foto Sergej Drechsler

Najprodavaniji model u srpnju ove godine ponovno je Škoda Octavia, a na drugom mjestu najprodavanijih modela je Dacia Duster



ZAGREB – U Hrvatskoj je u prvih sedam mjeseci ove godine registrirano 28.925 novih putničkih vozila, što je gotovo devet posto manje nego u istom razdoblju lani, dok ih je samo u srpnju ove godine registrirano 5.390, ili pet posto manje nego u istom mjesecu prošle godine, podaci su Promocije plus.


Od siječnja do kraja srpnja najviše je novoregistriranih vozila Volkswagena, njih 3.291, tako da VW ima 11,4 posto udjela u ukupnoj prodaji novih putničkih vozila.


Na drugom je mjestu Škoda, članica istog koncerna, s 2.684 prodana vozila i tržišnim udjelom od 9,3 posto, a udjel od 9,1 posto, uz 2.635 prodanih vozila ima trećeplasirana Kia.




Na četvrtom je mjestu Dacia s 2.319 prodanih novih vozila i udjelom od osam posto, dok je peti Opel s 2.181 prodanim novim automobilom i udjelom u ukupnoj prodaji od 7,5 posto.


I podaci samo za srpanj pokazuju da su najprodavanija bila vozila Volkswagena (895), a slijede Škoda (624), Dacia (419) i Opel (411), dok je na petom mjestu u sedmom mjesecu bila Toyota (410).


Najprodavaniji model u srpnju ove godine ponovno je Škoda Octavia, kojih je prodano 381. Octavia je, inače, već godinama jedan od najtraženijih modela na hrvatskom tržištu i uglavnom je u samom vrhu prodaje.


Na drugom mjestu najprodavanijih modela je Dacia Duster s prodanim 221 vozilom, a slijede tri modela Volkswagena – T-Cross (186), Tiguan (173) i Taigo (162).


Hrvatski su si građani u srpnju, od auto egzotike, kupili i jedan Lamborghini, dva Bentleya, tri Tesle i 21 Porsche.


Po podacima Promocije plus, od siječnja do kraja srpnja prodano je 15.482 vozila na benzinski pogon ili 53,5 posto od ukupne prodaje.


Slijede hibridna vozila, kojih je prodano 5.859, što je u ukupnoj prodaji udio od 20,3 posto, dok dizelaši imaju udio od 19,4 posto, s prodana 5.601  primjerka.


Vozilo na plinski pogon odabrao je 1.351 kupac ili njih 4,7 posto, a u prvih sedam mjeseci ove godine prodana su i 632 električna vozila, što je ukupnoj prodaji udio od 2,2 posto.