iStock
povezane vijesti
- Robotaksiji više nisu SF. U San Franciscu smo se uvjerili da automobili bez vozača funkcioniraju – besprijekorno
- Nakon Trumpa, najveći pobjednik izbora je Elon Musk. Dobit će posebno ministarstvo i mogući sukob interesa
- Budućnost o kojoj priča Rimac već je odavno stigla. Naše iskustvo s robotaksijem u San Franciscu
Američka vladina agencija za sigurnost cestovnog prometa (NHTSA) otvorila je istragu o čak 2,4 milijuna Teslinih vozila sa softverom za samostalnu vožnju.
U pozadini istrage su četiri izvješća o nesrećama samovozećih Tesli, među kojima i jedna s poginulim pješakom, te još jedna s ozlijeđenom osobom. Pod lupom se tako sada nalaze Teslini modeli S, 3 i Y, ali i novi Cybertruck, te njihovo “ponašanje” u uvjetima smanjene vidljivosti na cestama.
O svemu su se već oglasili iz Tesle, navodeći da njihov softver “Full Self Driving” ne čini vozila autonomnima te zahtijeva aktivan nadzor vozača.
Elon Musk je, podsjetimo, prošlog tjedna predstavio Teslin koncept robotaksija bez upravljača i mehanizma ljudskog upravljanja, koji će pri kretanju cestama koristiti kamere i umjetnu inteligenciju. No stručnjaci navode kako bi robotaksiji koji se kreću uz pomoć kamera mogli biti prilično opasni u uvjetima slabije vidljivosti.