Informaciju o smanjenju proizvodnje u Ruesselheimu objavio je u ponedjeljak poslovni dnevnik Handelsblatt, pozivajući se na interni dopis radničkog vijeća prema kojem će pogon neko vrijeme raditi u jednoj smjeni.


Uprava je za list potvrdila da će u Ruesselheimu uvesti “nove, fleksibilnije modele smjena na svim područjima” zbog posustajanja narudžbi i “aktualnih zbivanja na tržištu”.




Od kraja siječnja iduće godine namjeravaju ponovo povećati proizvodnju, navode njemački mediji.


Montaža kompaktnog automobila Astre i njenog sestrinskog modela DS 4 u Ruesselheimu bit će pauzirana cijeli ovaj tjedan, rekao je glasnogovornik tvrtke.


Uprava kompanije u sastavu grupe Stellantis prilagodit će u dogovoru s radničkim vijećem pogon u Ruesselheimu radu u jednoj smjeni, dodao je.


Savjetovanje s radnicima trebalo bi trajati do kraja siječnja.


Radnici ovaj tjedan neće raditi, što im se neće odbiti od plaće, u znak priznanja za njihov rad, rekao je glasnogovornik.


Proizvodnja u jednoj smjeni kreće od 9. prosinca.


Opel je u lipnju proslavio 125 godina proizvodnje, uz nazočnost njemačkog kancelara Olafa Scholza. Bivšu podružnicu General Motorsa preuzela je 2017. godine matična tvrtka Peugeota PSA, a naknadno je uključena u multinacionalnu grupu Stellantis, uz ukidanje nekoliko tisuća radnih mjesta.


Trenutno u pogonu za montažu u Ruesselsheimu radi oko 1.600 zaposlenih.


Glavni direktor Stellantisa Carlos  Carlos Tavares podnio je u nedjelju ostavku i odlazi iz kompanije otprilike godinu dana prije isteka mandata, nakon oštrog pada isporuka u trećem tromjesečju i problema s nagomilanim zalihama u SAD-u.


Sredinom listopada uprava Stellantisa preliminarno je procijenila da je u trećem tromjesečju isporučila 20 posto manje automobila nego lani. Nekoliko tjedana ranije znatno su snizili procjenu marže operativne dobiti u ovoj godini i najavili da će potrošiti do 10 milijardi eura na plan koji bi trebao oživjeti poslovanje u SAD-u.