Reuters
povezane vijesti
FRANKFURT – Opel je u ponedjeljak potvrdio da namjerava smanjiti proizvodnju u glavnoj tvornici u Njemačkoj i organizirati rad u jednoj smjeni kako bi se prilagodio slabijoj potražnji.
Informaciju o smanjenju proizvodnje u Ruesselheimu objavio je u ponedjeljak poslovni dnevnik Handelsblatt, pozivajući se na interni dopis radničkog vijeća prema kojem će pogon neko vrijeme raditi u jednoj smjeni.
Uprava je za list potvrdila da će u Ruesselheimu uvesti “nove, fleksibilnije modele smjena na svim područjima” zbog posustajanja narudžbi i “aktualnih zbivanja na tržištu”.
Od kraja siječnja iduće godine namjeravaju ponovo povećati proizvodnju, navode njemački mediji.
Montaža kompaktnog automobila Astre i njenog sestrinskog modela DS 4 u Ruesselheimu bit će pauzirana cijeli ovaj tjedan, rekao je glasnogovornik tvrtke.
Uprava kompanije u sastavu grupe Stellantis prilagodit će u dogovoru s radničkim vijećem pogon u Ruesselheimu radu u jednoj smjeni, dodao je.
Savjetovanje s radnicima trebalo bi trajati do kraja siječnja.
Radnici ovaj tjedan neće raditi, što im se neće odbiti od plaće, u znak priznanja za njihov rad, rekao je glasnogovornik.
Proizvodnja u jednoj smjeni kreće od 9. prosinca.
Opel je u lipnju proslavio 125 godina proizvodnje, uz nazočnost njemačkog kancelara Olafa Scholza. Bivšu podružnicu General Motorsa preuzela je 2017. godine matična tvrtka Peugeota PSA, a naknadno je uključena u multinacionalnu grupu Stellantis, uz ukidanje nekoliko tisuća radnih mjesta.
Trenutno u pogonu za montažu u Ruesselsheimu radi oko 1.600 zaposlenih.
Glavni direktor Stellantisa Carlos Carlos Tavares podnio je u nedjelju ostavku i odlazi iz kompanije otprilike godinu dana prije isteka mandata, nakon oštrog pada isporuka u trećem tromjesečju i problema s nagomilanim zalihama u SAD-u.
Sredinom listopada uprava Stellantisa preliminarno je procijenila da je u trećem tromjesečju isporučila 20 posto manje automobila nego lani. Nekoliko tjedana ranije znatno su snizili procjenu marže operativne dobiti u ovoj godini i najavili da će potrošiti do 10 milijardi eura na plan koji bi trebao oživjeti poslovanje u SAD-u.