Hrvatska premijera

Opel Frontera predstavila izdanje za novo doba. Vraća se korijenima ali u drugom formatu

Edi Prodan

Frontera je danas kompaktnija, funkcionalnija i znatno osjetljivija prema okolišu što naglašavaju njezine hibridne te električne verzije



Opel je prošlog tjedna u Zagrebu održao hrvatsku premijeru nove Opel Frontere koja je sada postala kompaktni SUV. Povratak jednog od proslavljenih Opelovih modela u potpuno novom ruhu, u drugačijem izdanju, što se istina moglo vidjeti još za nedavne svjetske premijere u Istanbulu, novi je izazov i konkurentima u kompaktnoj klasi koja je i najprodavanija, kako u Hrvatskoj, tako i u Europi. Novi Opelov SUV bit će dostupan s dva pogonska sklopa – potpuno električni i hibridni. Nova Frontera donosi inovacije koje su u skladu s Opelovim najnovijim stremljenjima, posebno kad govorimo o vrlo originalnom dizajnu.


U ime brenda Opel, brojnim okupljenima su se obratili direktor tržišta Igor Baretić, direktorica marketinga Tina Tadić i voditelj prodaje Kristijan Pišonić koji su posebno naglasili kako se nova Frontera idealno uklopljena u proslavu velikih 125 godina Opelove proizvodnje popularnih automobila.


Nova Frontera dostupna je s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V ili u potpuno električnoj izvedbi. Opcija Hybrid dolazi s 1,2-litrenim turbo-benzinskim motorom snage 100 KS, a radi u kombinaciji s električnim motorom snage 28 KS i elektrificiranim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom pa su potrošnja goriva i emisije CO 2 znatno manji u usporedbi s modelom s uobičajenim pogonom. Osim toga, Frontera Hybrid također će biti dostupna s 1,2-litrenim turbo-benzinskim motorom snage 136 KS.




Nova Opel Frontera ističe se već na prvi pogled zahvaljujući upečatljivom dizajnu. Sve varijante novog modela ponosno nose novu Opelovu »munju« u središtu Opel Vizora. Istaknuti lukovi kotača i pragovi, kao i privlačan C-stup dodatno naglašavaju robustan karakter vozila. Suvremena vanjština usredotočena je na bitno, a to se načelo dizajna neprimjetno preslikava u unutrašnjosti. Vozač i putnici gledaju na kokpit kojeg krasi novi upravljač i dva široka zaslona veličine 10 inča. Frontera također dolazi s brojnim praktičnim značajkama u osnovnoj opremi, uključujući inovativnu postaju za pametne telefone. Prtljažnik može primiti više od 450 litara prtljage ili čak do 1600 litara s preklopljenim sjedalima. S druge strane Frontera opcijski može imati i sedam sjedala kad je pak spremnost za prihvat prtljage minimalna. Ljubitelji prirode mogu naručiti novu Fronteru s krovnim nosačima i krovnim šatorom s ljestvama koji su posebno osmišljeni za ovaj SUV dok se krov Frontere može opteretiti s do 240 kilograma. Duljina Frontere je 4380 mm, širina 1795 mm, visina 1627 mm.


Kupcima su također jasno predstavljene razine opreme nove Frontere. Pridošlica će biti dostupna kao Frontera ili Frontera GS. Čak je i osnovna izvedba novog modela bogato opremljena. Frontera GS dodatno je opremljena i sustavom za informiranje i zabavu s dodirnim zaslonom u boji veličine 10 inča i navigacijom, kao i stražnjom kamerom.


Iako je dakle obavljena i statička hrvatska premijera, cijene još uvijek nisu poznate. Dio razloga zbog čega je tome tako leži u činjenici da se početak prodaje ovog zanimljivog i nadasve modernog automobila očekuje tek koncem ove godine. No, kao ilustrativni primjer istaknute su cijene u Njemačkoj koje se ne bi trebale jako razlikovati od onih koje će vrijediti za Hrvatsku. Pa je tako naglašeno da će potpuno električna Frontera Electric biti jedna od povoljnijih primjeraka u svojoj klasi jer će joj cijena biti nekoliko niža od 30 tisuća eura. Još će privlačnija biti Frontera Hybrid s cijenom ne većom od 25 tisuća eura što je uistinu jako dobra referenca u odnosu na druge automobile istog razreda.