Reuters
Još je gora situacija s mitskim VW Golfom kojeg uopće nema na Top20. Drugim riječima, nema ga uopće na tržištu kao ni na proizvodnim trakama.
povezane vijesti
Prodaja osobnih automobila je u travnju ove godine, kako izvješćuje agencija Promocija plus, je u odnosu na isti lanjski mjesec porasla za nemalih 7,3 posto. Ipak, na razini prve trećine godine razlika je ostala u plusu za .- 2021. godinu. Ne možda velikih i nedostižnih u svibnju, ali ne ni malih 3,1 posto. Konkretno, u travnju je prodano 4470 automobila, dok je kumulativni iznos za 2022. godinu 14233 automobila. Ono što daje šansu ovoj godini su turistički rezultati i veliki povratak avio gostiju. To automatski znači veliku potražnju za rent-a-car automobilima što će se dakako očitovati i na općoj prodaji. Mada, ima tu jedan jako značajni ali: prodaja će biti bolja bude li se mogao nabaviti dovoljan broj automobila. Kojih opet nema, ili ih ima na kapaljku.
Najbolji pokazatelj te krize su dva modela VW koncerna. Prvi je Škoda Octavija koje je u travnju registrirano svega 35 komada. Nije riječ dakako ni o kakvom podbačaju već o – nestašici tog Hrvatskoj omiljenog modela. Još je gora situacija s mitskim VW Golfom kojeg uopće nema na Top20. Drugim riječima, nema ga uopće na tržištu kao ni na proizvodnim trakama.
S druge strane KIA vozi sviju rekordnu godinu. Najprodavaniji je model u travnju, dosegnula je 513 komada, sedam više od Volkswagena, a i na modelskoj listi je sa Stonicom visoko na četvrtoj poziciji. Ono što je još važnije, KIA se popela na sjajno drugo mjesto na ljestvici proizvođača dok se Škoda koja očigledno ima velikih problema u kompletiranju proizvodnje treća. Ova su se tri proizvođača ujedno jako izdvojila od ostatka konkurencije tako da bismo mogli već sada zaključiti kako će upravo oni i krojiti vrh ljestvice.