Što se tiče motora, Škoda se drži oprobanih rješenja, tu nema nikakvih promjena. Opcije su i dalje dva TSI benzinska motora s izravnim ubrizgavanjem goriva i turbopunjenjem i dva dizelska 2.0 motora različite snage
povezane vijesti
Škoda je danas objavila osvježenu verziju Kodiaqa, svog popularnog crossover SUV-a srednje veličine koji je ujedno najveći SUV u Škodinoj ponudi.
U četiri godine koliko se Kodiaq proizvodi, prodan je sveukupno u oko 600 tisuća komada širom svijeta što je velik uspjeh. No, nakon godina rasta prodaje, prošle godine (kad je Kodiaq također malo redizajniran), došlo je do osjetnijeg pada prodaje, posebno u Kini, što se može pripisati okolnostima, odnosno nesretnoj pandemiji, ali i sve jačoj konkurenciji u ovoj kategoriji automobila.
Revamp of the #SkodaKodiaq: roughly 4 years after #SKODA launched the 1st model in its #SUV campaign, the global success is getting an upgrade.
Read all about it in the press kit that has just been published:https://t.co/jXwB4mwszy pic.twitter.com/g3o14Uo6pw— ŠKODA AUTO NEWS (@skodaautonews) April 13, 2021
Za primijetiti da su preinake na osvježenom modelu male i tehnički i vizualno. Dizajnerski, promjene se svode na redizajniranu prednju rešetku i njezin položaj koji je sad malo okomitiji, kao i na malo modificirani donji dio prednjeg dijela. Promjena na svjetlima su više tehnološke naravi, ugrađena je Matrix LED tehnologija. Sa zadnjeg kraja, promjena je jedva vidljiva, redizajnirani Kodiaq od prošlogodišnjeg dijeli samo mali crni spojler i mala razlika u linijama stop svjetala.
Iznutra, restilizirani Kodiaq ima više opcija izgleda i komfora sjedala, ergonomska perforirana kožna sjedala, električna, ventilirana i masažna (ovo zadnje standardno je samo za „Laurin & Klement“ inačicu). Dostupna je i opcija s recikliranim i “vegan-friendly” materijalima. Zvučni sustav Canton je nadograđen, umjesto dosadašnjih osam, ugrađeno je sveukupno deset zvučnika.
Što se tiče motora, Škoda se drži oprobanih rješenja, tu nema nikakvih promjena. Opcije su i dalje dva TSI benzinska motora s izravnim ubrizgavanjem goriva i turbopunjenjem (1.5 sa 150 i 2.0 s 190 konjskih snaga), i dva dizelska 2.0 nula motora od 150 i 200 konjskih snaga. Očekivalo se da bi Škoda u skladu s trendovima mogla ponuditi plug-in hibridni pogon, to se nije dogodilo.
Osvježeni Kodiaq bit će dostupan od srpnja ove godine.