Prvi put Europa je bila vodeća globalna regija za razvoj novog vozila Lexus
povezane vijesti
Potpuno novi, potpuno hibridni električni LBX dosad je najmanji Lexus, ali u potpunosti zaslužuje svoj status modela koji ruši tradicionalnu luksuznu hijerarhiju i koji će promijeniti pravila igre za ovu marku u Europi.
LBX je kratica za Lexus Breakthrough Crossover, kompaktni SUV koji će proširiti privlačnost marke Lexus na novi tržišni teritorij. Prihvaća suvremene ideje u dizajnu i tehnologiji zadržavajući prepoznatljive Lexusove kvalitete luksuzne izrade i Omotenashi gostoprimstva.
Također, otvara nove temelje remeteći tradicionalnu strategiju gradacije, kako bi vlasnicima dali više slobode da izraze svoj osobni ukus i osjećaj za stil. Vjeran Lexusovoj predanosti »učiniti luksuz osobnim«, LBX će se nuditi u izboru od četiri »atmosfere« uz svoju osnovnu razinu. Umjesto da budu definirani razinom opreme ili značajkama udobnosti, ove se atmosfere usredotočuju na izražavanje različitih profinjenih, dinamičnih ili sportskih tema kroz stilske detalje, boje, teksture i završne obrade. Novi Lexus Bespoke Build program ponudit će još više personaliziranih opcija.
LBX je također iskorak za Lexus kao tvrtku u Europi. Prvi put Europa je bila vodeća globalna regija za razvoj novog vozila Lexus. Taj će utjecaj pomoći da LBX postane jedan od najprodavanijih za marku u Europi.
Kao nova ulazna točka u Lexusovu dobro uspostavljenu liniju SUV-ova, privlačan je mlađoj publici i onima koji možda prije nisu razmišljali o Lexusu. Bit će to atraktivan prijedlog za one koji žele manje vozilo ili kupiti drugo vozilo, ispunjavajući njihove nove životne zahtjeve.
Lexusova dizajnerska ambicija bila je stvoriti automobil koji je više opuštenog nego formalnog karaktera, prikazujući autentičan stil bez napora s kojim će ljudi odmah osjetiti povezanost.Najznačajniji aspekt dizajna je novi prednji raspored koji »razbija« vretenastu rešetku – zaštitni znak dizajna u proteklom desetljeću – vodeći Lexus u novu eru.
Stražnji dio automobila također daje snažan stav. Registarska pločica pomaknuta je prema dolje na branik tako da je slovni potpis LEXUS na stražnjim vratima istaknutiji na čistom prostoru stražnjih vrata. Slično tome najnovija evolucija prepoznatljive Lexusove svjetlosne trake u obliku slova L ima veći vizualni učinak, s pokazivačima smjera i svjetlima za vožnju unatrag prigušenom pojavom kada nisu osvijetljena.
LBX pokreće nova generacija Lexusovog hibridnog električnog sustava sa samopunjenjem koji sadrži kompaktan i lagan 1,5-litreni trocilindrični motor. Glavne komponente hibridnog sustava su podvrgnute znatnom redizajnu, uključujući mjenjač-diferencijal i upravljačku jedinicu snage, kako bi se poboljšala učinkovitost, smanjili gubici, uštedjela na težini i smanjila veličina. Tu je i nova bipolarna nikal-metal-hidridna (NiMH) baterija s niskim otporom i visokim učinkom koja omogućuje dodatnu potporu električnom motoru pri ubrzavanju i proširuje mogućnost potpuno električne vožnje automobila.
Razvoj tehnologije omogućio je Lexusu da se usredotoči na bolje performanse i razinu užitka u vožnji koja nije bila moguća s prethodnim sustavima. Maksimalna izlazna snaga potpunog hibridnog sustava iznosi 136 KS s najvećim okretnim momentom od 185 Nm.
Pogonski sklop također ima novodizajnirani mjenjač-diferencijal. Revidirana jedinica za upravljanje snagom postavljena je izravno iznad sklopa mjenjač-diferencijal, dizajn koji LBX-u daje nisku liniju poklopca motora. Daljnji prostor štedi dva motor-generatora smještena na odvojenim osovinama, smanjujući ukupnu duljinu pogonskog sklopa.
NiMH baterija potpuno je nova bipolarna jedinica smanjene težine i kompaktnijeg dizajna, no ipak daje veću snagu uz mnogo brži odziv. Stoga pridonosi performansama LBX-a trenutnim, snažnim ubrzanjem poput onog kod električnih vozila na baterije, kao i svojom učinkovitošću goriva. Ima koristi od redizajniranog sustava hlađenja koji pomaže produžiti trajanje baterije i performanse.
I na kraju, prtljažni prostor nudi do 332 litre.