U go-kart opciji Mini posebno dobre rezultate daje u priljubljenosti uz podlogu što vožnju čini jedinstvenom
povezane vijesti
Jedan od najkreativnijih proizvođača automobila na svijetu, Mini Moris što se već godinama nalazi unutar BMW grupacije, osmislio je još jednu intrigantnu kreaciju: MINI Cooper GO-KART edition koja osim u baznoj varijanti dolazi i u verziji s pet vrata.
Totalna personalizacija
Originalna ikona stila reinterpretirana je na način da najbolje užitke daje unutar vožnje gradom. Spajanjem poznatog MINI stava, u verziji s više vrata, prostora za glavu i noge, ova pouzdana limuzina upravo u petvratnoj opciji pruža najviše. Zahvaljujući nevjerojatnoj iskoristivosti prostora, ona kao da mijenja izgled gradova, cesta i posebno parkinga u najnapučenijim gradovima svijeta. K tome nudi i skoro pa »bezbrojne« opcije za prilagođavanje, za personalizaciju, osmišljavanje baš unikatnog modela, složenog samo jednom, samo za jednog vlasnika. Ipak, ono što je najvažnije, podvozje, motor i mjenjački sklop prilagođeni su na način kako bi se omogućilo uživanje u go-kart upravljanju, osjećaju direktne povezanosti s podvozjem po kojem su i ostali MINI modeli godinama na samom vrhu.
Uostalom prepoznaju to i kupci jer Mini je najprodavaniji gradski automobil premium segmenta svih vremena. A kako bi se taj prestižni status i zadržao, Mini je osmislio posebnu ponudu što unatoč bogatom paketom opreme donosi i nemale – uštede. Mogućnost kreacije je velika, a ne treba brinuti ni o motorima jer nikad Mini nije štedio na »konjima«.
Ima toga još jer, kako smo uostalom već istaknuli, Minijeva ekipa za osmišljavanje posebnih »koktela« dala si je truda. Pa je tako MINI Cooper Go-Kart Edition s 5 vrata poseban je i zbog JCW Trim paketa. Tu se posebno ističu vanjski detalji poput 17-inčnih JCW naplataka od lakih legura, JCW aerodinamički kit, crne pruge na poklopcu motora, crni krov i kućišta retrovizora – sve to naglašava njegov sportski karakter idealan za sve vozače željne avanture i adrenalina, željne nečeg što je daleko više od prelaženja puta između dvije točke. Kad istaknemo JCW kožni upravljač i JCW Trim paket opreme, oni naglašavaju njegov trkaći duh, dok MINI navigacijski sustav, stakleni panoramski pomični krov i automatski klima -uređaj pružaju udobnost u vožnji.
Kabina pruža ugodu s 5 sjedala dok je volumen prtljažnika s osnovnih 278 litara, preklapanjem sjedala moguće povećati sve do 941 litru prostora što daje mogućnost bezbrižnog odlaska i na duža putovanja.
Detalji na MINI-ju čine razliku pa tako i britanska zastava na upadljivim LED stražnjim svjetlima nadilazi vrijeme i označava dugu i bogatu povijest.
S hrvatskim potpisom
Infotainment MINI Visual Boost radio sa 16,2 cm/8,8-inčnim zaslonom upravlja se na dodir te MINI Connected sučelje za pametni telefon preko aplikacije MINI Connected. Mogli bismo tako priču širiti unedogled, ali kako je god širili i u koji se god njezin »rukavac« zavukli, uvijek će na se na nekom detalju oteti uzdah oduševljenja. K tome, mi trebamo biti i posebno ponosni: najvažniji kreatori BMW i Mini dizajna dolaze iz Hrvatske. Čelna soba dizajna BMW-a je Domagoj Đukec, dok je u Minijevom kreativnom timu silno važna karika Riječanka Ana Zadnik. Naprosto – Mini. Ne zna se je li ga bolje voziti jer taj »go kart« osjećaj ne pruža baš mnogo serijskih automobila, ili ga samo – gledati.
Bogatstvo detalja sklopljenih u privlačnu cjelinu – pa i to se u svijetu na četiri kotača ne pronalazi baš često.