Copyright William Crozes @ Continental Productions
Novi Berlingo, Jumpy i Jumper bit će među prvim modelima koje će krasiti novi identitet i logotip marke, k tome unaprijeđenog dzajna i udobnosti
povezane vijesti
Istovremenom obnovom Berlingo furgona te modela Jumpy i Jumper, Citroën želi dodatno osnažiti čvrstu poziciju koju sa svojim »dostavnjacima« ima na tržištu, pa tako i Hrvatske. Nova je gama bogatija i raznovrsnija no ikad te je, zahvaljujući snažnijoj i učinkovitijoj ponudi 100 posto električnih inačica, još više usmjerena na ispunjavanje sve većih potreba profesionalaca za održivom mobilnošću.
Citroën oduvijek prati profesionalce u njihovim svakodnevnim aktivnostima. Od furgona 2CV do Berlingo furgona, od kultnog modela Type H do iznenađujućeg modela My Ami Cargo – marka je oduvijek bila spremna izići iz okvira kako bi osigurala pristupačnu mobilnost za sva poduzeća, ispunila sve njihove potrebe i pridonijela rastu njihova poslovanja.
Bez obzira na to radi li se o samostalnom poduzetniku, MSP-u ili multinacionalnom poduzeću, Citroën ima rješenja za ispunjenje svačijih potreba. Marka sad nudi najširu i najraznolikiju gamu gospodarskih vozila na tržištu. Citroën nudi velik izbor zapremina, od 0,5 m3 modela Ami Cargo do 17 m3 modela Jumper, kao i bogat izbor motora: s unutarnjim izgaranjem, na električni pogon pa čak i na vodik.
Široka i raznolika gama u kojoj se odražavaju vrijednosti marke Citroën: izuzetna udobnost i pametan dizajn koji u potpunosti iskorištava svaki prostorni centimetar.
Zahvaljujući učinkovitoj gami, Citroën je izgradio bliske i pouzdane odnose s profesionalnim kupcima koje održava kroz europsku mrežu stručnjaka za laka gospodarska vozila. Citroën je jedan od glavnih »igrača« kad je riječ o lakim gospodarskim vozilima te od 2022. drži velikih 8,3 posto tog tržišta u Europskoj uniji. Ono što je također značajno, a često nedovoljno isticano, modeli Ami Cargo, Berlingo furgon, Jumpy i Jumper čine 30 posto ukupne prodaje marke.