Havila Kystruten je odlučila da se samo automobili i motorna vozila koja koriste fosilna goriva mogu prevoziti na brodovima tvrtke, u odabranim lukama duž obalne rute.
povezane vijesti
- Svemu je kriv kratki spoj na električnoj instalaciji. Objavljeno što je uzrok požara u Tenis klubu Opatija
- Garaža planula zbog zapaljenja čađe u peći na kruta goriva uslijed neadekvatnog čišćenja dimovodnog kanala
- Kratki spoj na električnoj instalaciji u razvodnoj kutiji uzrok požara šatora nad terenom opatijskog sportskog kluba
Ultramoderni i klimatski prihvatljivi brodovi norveške tvrtke Havila Kystruten neće prevoziti električne ili hibridne automobile na svojim putničkim i turističkim linijama. Iz sigurnosnih razloga, na cijeloj dionici između Bergena i Kirkenesa dopušten je samo prijevoz automobila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, bez hibirdnih opcija, piše revija HAK. Prema priopćenju za javnost Havile Kystruten, Proactima AS je provela analizu rizika takvog prijevoza automobila. Na temelju toga, Havila Kystruten je odlučila da se samo automobili i motorna vozila koja koriste fosilna goriva mogu prevoziti na brodovima tvrtke, u odabranim lukama duž obalne rute.
To znači da se u brodovima ne mogu prevoziti električni, hibridni automobili i automobili na vodik.
Paradoksalno, brodovi tvrtke Havila Kystruten opremljeni su najvećim baterijskim paketima na svijetu na putničkim brodovima i ekološki su najprihvatljiviji brodovi koji plove obalnom rutom. Izvršni direktor tvrtke Havila Kystruten, Bent Martini, razumije da se mogu postaviti pitanja zašto se ekološki prihvatljivija vozila ne mogu prevoziti u vozilu.
– Riječ je o čistoj sigurnosnoj procjeni, a zaključak analize rizika pokazuje da će eventualni požar na benzincima i dizelašima moći podnijeti sustavi i posada koju imamo na brodu. Mogući požari na električnim, hibridnim ili automobilima na vodik zahtijevat će dodatne vanjske napore spašavanja i mogli bi ugroziti ljude na brodu i same brodove. Sigurnost shvaćamo ozbiljno i to je naravno rizik koji ni pod kojim okolnostima nismo voljni preuzeti – kaže Martini.
Norveška je država u kojoj više od 50 posto tržišta novih automobila čine električna vozila.