Foto: Smart
Za razliku od nekih drugih tvrtki koje najavljuju daleke ciljeve potpunog prelaska na električnu pogonsku energiju, Smart je to učinio po kratkom postupku, njegovi (jedini) modeli Fortwo i Forfour još od 2019. se prodaju isključivo u električnoj varijanti, pa ni novi SUV neće biti iznimka
povezane vijesti
Njemački Smart, dominantan u Europi u kategoriji gradskih mikro automobila, ima dugu povijest najava i odustajanja od konstrukcije svog nešto većeg automobila u mini SUV izdanju. Prvi put ideja je iznesena još početkom milenija, model Formore trebao se proizvoditi u Brazilu, najavljeno je i prikazivanje automobila na sajmu automobila u Frankfurtu 2005. no na kraju je projekt odbačen i ostavljen za bolja vremena.
Čini se da su ona došla jer je od prve najave prije tri godine, do objavljenih skica i jedne fotografije segmenta prošle godine, napokon došlo do toga da će Smart SUV (čije ime još nije objavljeno), bude predstavljeno javnosti.
Smart i dalje skriva oblik svog prvog SUV-a kao zmija noge, no potvrda je tu: prije nekoliko dana na svom Twitter profilu objavili su da će vozilo biti predstavljeno javnosti na sajmu automobila u Münchenu u rujnu. Da bude zanimljivije, u objavi je postavljen i nova fotografija iz zraka koja i dalje ne otkriva puno, ali naznačuje gabarite novog modela.
The first image of our fully electric, compact SUV concept, which will celebrate its world debut, alongside Mercedes-Benz, at the IAA Mobility in Munich 2021, provides a first glimpse into our new design language.
Content provided by smart Europe GmbH, https://t.co/MqktbBzh9g pic.twitter.com/U1n4MyrjPT
— smart (@smart_worldwide) July 16, 2021
Za razliku od nekih drugih tvrtki koje najavljuju daleke ciljeve potpunog prelaska na električnu pogonsku energiju, Smart je to učinio po kratkom postupku, njegovi (jedini) modeli Fortwo i Forfour još od 2019. se prodaju isključivo u električnoj varijanti, pa ni novi SUV neće biti iznimka.
Inače, Smart je kao neobična suradnja švicarskog proizvođača satova Swatch i Mercedesa započeta 1994. godine, danas dio Daimler AG grupacije koja većinu vozila proizvodi u francuskom Hombachu u svojim Smartville pogonima, ali u slovenskom Revozu u Novom Mestu u vlasništvu Renaulta.
Nakon godina priličnih uspjeha, Smart se suočava s izazovima smanjene prodaje nakon prelaska na isključivo električne modele, posebno na tržištima izvan Europe. Tako se s američkog tržišta povukao 2019. godine. Možda je nadolazeći SUV model koji će promijeniti negativne trendove.