Funkcionalnost mu je na razini klase, duljina automobila je 4,51 metar, a zahvaljujući i novoj platformi, izrazito je upravljiv
Garancija čak osam godina i početna cijena, za mild hibrid benzinac snage 140 KS, od 29.900 eura najvažnije su karakteristike Australa, najnovijeg Renaultovog modela koji je prije samog početka prodaje i na hrvatskom tržištu izazvao silno zanimanje. Renault Hrvatska je kao mjesto domaće prezentacije modela Austral, svog najnovijeg SUV-a unutar najnapučenije i najprodavanije, kompaktne klase odabrao Liburniju, konkretno Iku, dok je sama prezentacija održana u hotelu Ikador.
Uz testne vožnje zanimljivim konfiguracijama liburnijskih prometnica, k tome u jedinstvenom okruženju idiličnog zimskog dana, Austral je pokazao mnoge od karakteristika zbog kojih Renault od njega toliko mnogo očekuje. Jer dok je prethodnik bio “dobar automobil”, Austral ima želju i tendenciju bit jedan od – najboljih. Potcrtava to svojim dizajnerskim rješenjima, kako vanjštine tako i unutrašnjosti, ali i izrazitom tehnološkom dominacijom.
Funkcionalnost mu je na razini klase, duljina automobila je 4,51 metar, a zahvaljujući i novoj platformi, izrazito je upravljiv.
Svi motori u ponudi su hibridni, niske potrošnje i emisije CO2. Konkretno bazni motor ima prosječnu potrošnju od 6,2 litre.
Osim mild hibrida snage 140 i 160 KS, u ponudi su i potpuni hibridi čija je snaga 200 KS. Uz rast snage i smanjenje potrošnje kod njih raste i cijena, sve do 43.700 eura koliko stoji Austral u iconic esprit Alpine paketu opreme. Dakako, njega prate i najmodernija rješenja u zoni sigurnosti i multimedijalnosti, kao i niz atraktivnih estetskih detalja.
Za sada Austral nije planiran kao plug-in, baš kao ni u električnih verziji.
Ono što je u današnjim uvjetima proizvodnje i isporuke automobila također jako važno, Australa je dostupan – odmah. Samim time jasna je i ambicija Renaulta da do konca godine dođe na sam vrh prodaje kompaktnih SUV-ova, tamo gdje se danas nalazi Dacija Duster.