Bude li sve u redu s današnjim totalno poremećenim proizvodnim lancima, novi Civic dolazi na jesen
povezane vijesti
Jedanaesta generacija kompaktnog japanskog bestselera, Honde Civic je pred nama. Jedan od omiljenijih, pouzdanijih i u pravilu sportski nastrojenih velikoserijskih automobila ovog puta dolazi s limuzinskim naglaskom, možda i zbig toga što će u lipnju proslaviti pola stoljeća od pojave prvog modela.
Nakon što su prethodne tri bile baš rasnim sportašima, Civic sada odlazi u nešto mirnije vode. Ako smo rekli mirnije, nismo rekli manje zanimljive, ali da se na neki način želi premostiti, ili povezati, C i D segment, svakako se želi. Govori tome u prilog ono što oko vidi, ali i ono što metar izmjeri. Duljina nove generacije Civica je čak 4,52 metra i jedna je od najvećih u klasi. Međuosovinski razmak je 2,73 metra, 35 milimetara više nego kod prethodne generacije što pokazuje i jedno vrlo funkcionalno lice Hondinog »elfa«.
Motor dokazan i kod nekih drugih Hondi, e:HEV snage 184 KS mogao bi biti najpopularniji i kod Civica. Efikasni hibrid koji snažni benzinac dovodi do prosječne potrošnje manje od pet litara svakako je jedna od dobitnih kombinacija za vrijeme u kojem će gorivo biti sve skuplje i skuplje. Sustav se sastoji od dvolitarskog benzinca i dva elektromotora tako da se dobiva i efekt pogona na sve kotače. Da bi se do kraja moglo upravljati najefikasnijom, ali i najštedljivijom vožnjom, u ponudi su četiri moda: »eco«, »normal«, »sport« te »individual«.
Najnoviji Civic je opremljen i iznimno bogatim sigurnosnim sustavima, a nakon što ga »izmjeri« EuroNCAP, znat ćemo i jeli jedan od apsolutno najsigurnijih u klasi.
Dizajn unutrašnjosti je povezan s aktualnim Hondinim modelima u drugim klasama, posebno se mnogo elemenata može pronaći kad ga se usporedi s CR-V-om. U ponudi je i jako bogata dodatna oprema, posebno se tako razradilo akustiku audiosustava, a iako ne »pršti« dizajnerskim efektima, svojevrsna smirenost unutrašnjost se povezuje s jednakim takvim potezima primijenjenim na vanjštini automobila.
Cijena i ostale pojedinosti nakon virtualne premijere nisu poznati, ali, bude li dakako sve u redu s današnjim totalno poremećenim proizvodnim lancima, novi Civic na tržište stiže na jesen, najvjerojatnije odmah u listopadu.