Leon dobiva novi 1,5 TSI motor snage 115 KS kao i eHybrid verziju
Seat Leon dobiva tehnička i tehnološka poboljšanja. Tu se ubrajaju novi motori – uključujući novi 1.5 TSI motor kao i novu generaciju eHybrid plug-in hibridnih motora – obuhvaćena je i poboljšana digitalizacija u cockpitu za verzije s 5 vrata i Sportstourer.
– SEAT Leon ostaje temeljem strategije marke, utirući put uspjeha i prihvaćajući nove tehnologije. Proširena ponuda motora, uključujući novu generaciju eHybrid motora i digitalnih tehnologija, nastavlja svoj evolucijski put, rekao je Wayne Griffiths, izvršni direktor marke SEAT. SEAT Leon ostaje ključni stup u strategiji marke. Dostupan je uz čitav niz pogonskih sklopova, uključujući četiri različite tehnologije: TSI (benzin), eTSI (blagi hibrid), TDI (dizel) i eHybrid motore (plug-in hibrid). Ukupno postoji sedam različitih opcija pogonskih sklopova u rasponu od 115 KS do 204 KS. Sada je ekskluzivno dostupan i uz 4-cil. motore: bilo 1.5 TSI (benzin, blagi hibrid ili plug-in hibrid) ili dizelski 2.0 TDI (dizel). Početna verzija za model SEAT Leon novi je 1.5 TSI motor (ranije: 1.0 TSI), koji razvija snagu od 115 KS (+5 KS/4 kW) i okretni moment od 220 Nm (+20 Nm), a povezan je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Emisije CO2 iznose 120 – 132 g/km dok troši 5,3 litre benzina na 100 km u skladu sa službenim WLTP ciklusom vožnje. Također je dostupan uz dvije blage hibridne verzije (eTSI): 1,5 – litreni 115 KS i 150 KS, isključivo u kombinaciji sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem. Povezuje 48 V blagu hibridnu tehnologiju s motorom na izgaranje, što ne samo da je plus u pogledu učinkovitosti elektrifikacije nego i u pogledu komfora vožnje. Konačno, za model Leon sada je dostupna nova generacija eHybrid motora (plug-in hibrid) koji razvijaju snagu od 204 KS i 350 Nm. Kombinira 1,5-litreni TSI 150 KS benzinski motor, 115 KS elektromotor i 19,7 kWh litij-ionsku bateriju. Kombinacija omogućuje da SEAT Leon isporučuje ekološki osviješteno uzbuđenje vožnje i čisto električni doseg veći od 100 km. A kad je potrebno napuniti bateriju, vozači to mogu učiniti s do 50 kW na stanicama za brzo punjenje istosmjernom strujom ili s 11 kod kuće na wallboxu s izmjeničnom strujom. Unutrašnjost modela Leon preusmjerava digitalizaciju s novim i poboljšanim sučeljem čovjek-stroj (HMI), implementiranim u digitalni cockpit (10,25«) iza upravljača, kao i u veći 10,4-inčni serijski infotainment sustav ili opcijski infotainment sustav od 12,9-inča, oba s retro osvijetljenim klizačem.
Leon je dobio i tehnološka poboljšanja svog vanjskog dizajna uz nova opcijska matrix LED glavna svjetla koja su po prvi put dostupna u hatchback modelu marke Seat. A kad trebate napuniti svoje pametne mobilne uređaje, Leon sada nudi bežično brzo punjenje snage do 15 W s tehnologijom hlađenja. Dizajniran, razvijen i proizveden u Barceloni u pogonu marke u Martorellu, Leon kreće u proizvodnju upravo ovog svibnja.