Ponuda motora ide od 75 KS snažne, ujedno i najpovoljnije, benzinske klasike, pa sve do 115 hibridnih »konja«
Peugeot je i u Hrvatskoj predstavio redizajniranu verziju svog jako popularnog modela 208 koji je 2021. i 2022. godine bio najprodavaniji automobil u Europi. Peugeotov ponos potvrđuje tako i čak milijun novih vlasnika 208. Prošlog je tjedna održana njegova hrvatska prezentacija koja je predstavila povećanja kvalitete, bolju završnu obradu, nove boje, naprosto prepoznatljiv stil koji vizualno i dalje oduševljava. Ono što je jako važno, s obzirom da je pčela njegova prodaja i kod nas, ulazna je cijena od 18,2 tisuće eura što ga čini sasvim konkurentnim i na tom planu.
Dimenzije su mu jednake, 405,5 centimetara duljine, 174,5 širine te 143 centimetara visine što ga, a to potvrđuje i volumen prtljažnika od 309 litara, svrstava među najveće predstavnike B segmenta.
Novosti su vidljive na prednjem dijelu jer novi je logotip, kao i prepoznatljiva LED dnevna svjetla na svim razinama opreme sada uz tri crte, tri traga lavljih kandži. Promijenjen je izgled prednje maske i branika, a koriste se i nova prednja svjetla u Full LED tehnologiji. Pri stražnjem dijelu bočnog kraja nove su oznake za GT i električni model s ‘E’ oznakom. Stigle su nove dvije boje karoserije, kao i novi naplatci. Birati se može između sedam boja.
I stražnji dio može se pohvaliti osvježenim izgledom. Na bočnim dijelovima su nova svjetla koja kod GT verzije dolaze u Full LED tehnologiji. Stražnji dio više nema logotip, već je jasno istaknut Peugeot natpis. Peugeot i-Connect donosi novi 10-inčni HD središnji zaslon putem kojeg se može upravljati još intuitivnijim sistemom. Putničku kabinu, od srednje Allure razine opreme, krasi i posljednja verzija i-Cockpita.
Ponuda motora starta s benzinskim motorima od 75 ili 100 KS koji serijski dolaze uz ručni mjenjač. Cijenu slabijeg smo istaknuli, snažnijem on a dolazi na 19,6 tisuća eura. Novost su hibridni motori. Model 208 je moguće odabrati uz jedan od dva hibridna motora od 48 V. Čini ga benzinski motor PureTech najnovije generacije od 100 KS ili 136 KS te električni 6-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom e-DCS6.
U svakom slučaju, koliko god da je riječ o redizajnu, tu je pregršt novosti i još snažnija privlačnost i inače jednog od kupcima najdražeg predstavnika B segmenta.