Foto: MG
Ono što će sigurno privući dosta interesa je njegova cijena koja ne bi trebala biti veća od 30 tisuća eura što uz državne olakšice, ovisno o državi, može biti vrlo jeftino rješenje. Objavljene fotografije sugeriraju da i izvana i iznutra nudi neobično puno luksuza za iskazanu cijenu
povezane vijesti
- Uslijed tehničkog kvara buknuo požar na automobilu. Oštećeni auto i skuter koji su se nalazili u blizini, kao i kuća
- Znate li što sve možete napisati na svojoj registarskoj tablici: Evo koliko to košta i kako naručiti
- Kineski proizvođač baterija odustaje od planova za izgradnju tvornica u Europi, evo zašto
Imao električne mini automobile, limuzine, sportske automobile, kupee, jednovolumene, SUV-ove…No, jeste li čuli da je neka od automobilskih kuća ponudila dobri stari karavan koji uzmiče pred sličnim spomenutim SUV-ovima i jednovolumenima?
Ovu „rupu“ popunio je MG, nekad slavna britanska tvornica automobila koju je je Rover prodao Kinezima prije 15 godina i sad je u rukama državne tvrtke SAIC Motor Corporation Limited iz Šangaja.
Nekad atraktivni sportski automobili s oznakom MG-a sad su samo uspomena, danas Kinezi pod tim imenom proizvode konvencionalne automobile s malo originalnosti.
Pa ipak, našli su načina da uzmu svojih 15 minuta slave u automobilskom svijetu, objavom da će tržištu ponuditi model “5”, prvi potpuno električni karavan na tržištu.
Prvi put su ga spomenuli početkom ove godine i s par fotografija dali naznaku kako bi mogao izgledati. Danas su otkrili sve, i specifikacije, fotografije iz svih kutova, kao i cijenu. Iako ni s modelom „5“ ne nude u vizualnom smislu ništa avangardno, može se reći da je riječ o prilično atraktivnom i elegantnom automobilu.
Ono što će sigurno privući dosta interesa je njegova cijena koja ne bi trebala biti veća od 30 tisuća eura što uz državne olakšice, ovisno o državi, može biti vrlo jeftino rješenje. Objavljene fotografije sugeriraju da i izvana i iznutra nudi neobično puno luksuza za iskazanu cijenu.
Doduše, ima kvaka. U ovaj prilično velik auto ugrađivat će se dvije vrste baterija čiji kapacitet baš ne ulijeva povjerenje. Naime, slabija opcija ići će s baterijom od 51 kWh koliko otprilike ima bitno manji (i lakši) Renault Zoe. Drugim riječima, s tom baterijom MG5 može po specifikacijama tvrtke prevaliti 320 kilometara. Jači model s deset kWh više s jednim punjenjem može prijeći 400 kilometara.
Važan podatak za jedan karavan je zapremina prtljažnika. Iznosi 479 litara, a kad se obore zadnja sjedala onda taj volumen doseže respektabilnih 1400 litara.
MG5 će se na tržištu pojaviti u prvom kvartalu 2022. godine.