Reuters
povezane vijesti
Kao što znate, od 2035. godine na području Europske unije neće se više prodavati benzinski i dizelski automobili, pa čak i hibridi, odnosno plug-in hibridi. Mnogi to pozdravljaju, a puno je i onih koji u tome vide promašeni potez, koji bi mogao naštetiti europskoj industriji. Italija je, na primjer, pojačala svoje negodovanje, a ministar prometa Matteo Salvini nazvao je samoubojstvom prelazak na električna vozila i poklonom kineskoj autoindustriji, piše revija HAK.
Jasno je zašto tako razmišlja. Kineska autoindustrija ogroman je dio svojih kapaciteta prebacila na proizvodnju električnih vozila, koja su konkurentija nego europska, odnosno i do 10.000 eura jeftinija, ako se uspoređuju modeli u istim klasama. Čak se i veliki europski proizvođači muče s prodajom električnih automobila u Kini jer je lokalna konkurencija presnažna.
– Svima nam je stalo do vode, kvalitete zraka i čišćeg okoliša, ali to ne znači otpuštanje milijuna radnika i zatvaranje tisuća poduzeća. Ideološki fundamentalizam električne energije je samoubojstvo i dar Kini – rekao je Salvini, koji vodi desnu stranku Lega Nord.