Prije nekoliko dana Volkswagen je objavio kratki filmić u kojem su otkrili tek skicu interijera, a jučer su ponovno objavili nešto detalja vezanih uz kabinu koncentrirajući se na pet pokretnih i uklonjivih pojedinačnih sjedala u stražnjem putničkom prostoru
povezane vijesti
Volkswagen je ozbiljno shvatio promidžbenu kampanju za njihov višenamjenski kombi nove generacije pod nazivom T7 Multivan.
Iako je njegovo predstavljanje pred vratima i trebalo bi se dogoditi tijekom lipnja, nova generacija Multivana i dalje je obavijena velom tajne, a Volkswagen ciljano svakih nekoliko dana otkriva detalj po detalj pojačavajući tako zanimanje javnosti.
Prije nekoliko dana Volkswagen je objavio kratki filmić u kojem su otkrili tek skicu interijera, a jučer su ponovno objavili nešto detalja vezanih uz kabinu koncentrirajući se na pet pokretnih i uklonjivih pojedinačnih sjedala u stražnjem putničkom prostoru. Drugi se red može okretati do 180 stupnjeva prema trećem redu, iako to nije novi koncept, jer potječe još od starog T3, prvog Multivana predstavljenog 1985. godine.
Od tog vremena Multivan je sinonim za višenamjensku uporabu kombija za obitelj, posao, sport, putovanja i avanturu. Između ostalog, Minivan je mogao biti i mali kamper s klupom u trećem redu sjedala koja se mogla sklopiti u krevet, zajedno sa stolom na sklapanje. U slijedećim desetljećima evoluirao je, ali njegova multifunkcionalnost je ostala njegova najvažnija značajka.
Od onog što je VW objavio od skica i zatamnjenih fotografija, polazeći izvana, vidi se da je T7 dvobojan, da ima LED svjetlosnom traku u rešetki koja stvara vizualnu vezu sa kućištima svjetala. Ovaj koncept smo već vidjeli na nedavnim modelima, uključujući tu modernizirani Polo predstavljen prošli tjedan. VW ne otkriva još koju vrstu pogonskog sklopa T7 krije ispod redizajnirane karoserije, ali vjerojatno je riječ o plug-in hibridnoj opciji koju je VW već prije najavljivao.
Sigurno je da će novi Multivan biti automatik, bez klasičnog mjenjača, u prostoru između sjedala gdje inače mjenjač stoji neće biti ni ručice ručne kočnice, ručna kočnica će se aktivirati automatski ili pritiskom na gumb. Uz fotografiju nadzorne ploče objavljeno je da 10-inčni zaslon osjetljiv na dodir sada prvi put pruža pregled od 360 stupnjeva zahvaljujući opcijskom sustavu View View koji olakšava parkiranje i manevriranje na skučenom prostoru.
U narednim danima VW će vjerojatno nastaviti s ovakvom kampanjom otkrivanja dodatnih detalja na kapaljku, sve do predstavljanja T7 Multivana u lipnju.