To što je super mali, pola metra kraći od jednog Fiata 126, legendarne „peglice“, ipak ne znači da je i super jeftin sa svojih stotinjak tisuća kuna cijene na japanskom tržištu, ali barem nije ni skuplji od benzinske konkurencije. Recimo, po dimenzijama slični benzinski Smart Fortwo novi košta gotovo dvostruko više
povezane vijesti
Racionalni i ekonomični u svemu, Japancima je i u auto industriji jasno da velikim SUV-ovima, raskošnim limuzinama i sportskim jurilicama na struju postići da prosječni Japanac zamijeni svoj automobil na benzin ili struju i tako ubrza proces prelaska s benzinskih mašina na ekološki prihvatljivije. Malo je bitno jesu li električni auti bolji od onih na motor s unutarnjim izgaranjem, o tome bi se dalo razgovarati, ali jedno je sigurno: u prosjeku su skuplji, dosta skuplji i tu počinje i završava priča o omasovljenju voznog parka na alternativne izvore energije.
U tom smislu mali, k tome i plastični (da bi se sveo na težinu od svega 690 kilograma) gradski dvosjed Toyota C-Plus Pod predstavljen u Japanu na Božić, je u velikoj misiji. To što je super mali, pola metra kraći od jednog Fiata 126, legendarne „peglice“ ipak ne znači da je i super jeftin sa svojih stotinjak tisuća kuna cijene na japanskom tržištu, ali barem nije ni skuplji od benzinske konkurencije. Recimo, po dimenzijama slični benzinski Smart Fortwo novi košta gotovo dvostruko više.
U njega su ugrađene standardne litij-ionske od 9 kWh, što mu omogućava doseg od 150 kilometara. Maksimalna brzina od 60 km/h mu je također niska u usporedbi s „normalnim“ autima, ali ovo je zapravo strogo namjensko vozilo za urbane, zagušene prometnice gdje ima malo mjesta za parkiranje ili jurnjavu, pa su njegove performanse prilagođene takvom okružju.
Ovaj autić izrađivat će se u Japanu i početne serije neće biti namijenjene širokom tržištu, već će ga Toyota po narudžbi isporučivati korporacijama i drugim velikim organizacijama te lokalnim vlastima. U prodaji za građanstvo za očekivati ga je u 2022. godini.