Od listopada 2024. dostupna je nova verzija pod nazivom High autonomy Rear-wheel drive - 283 KS i 702 km autonomije
povezane vijesti
- Spajaju se Honda, Nissan i Mitsubishi? Novi automobilski div kao odgovor Tesli, Toyoti i VW-u
- Objavljena lista automobila s najviše i najmanje grešaka na tehničkim pregledima. Tesla je na čelu, ali…
- Nakon Trumpa, najveći pobjednik izbora je Elon Musk. Dobit će posebno ministarstvo i mogući sukob interesa
Tesla Model 3 iz 2024. – interno poznat kao Highland projekt – na jedan je kompleksni način predstavio cjelovito ažuriranje trenutne generacije čiji uspjeh pratimo sve tamo od 2017. godine. Istina, jedno je njegovo osvježenje zabiljženo već 2020. godine. U ovoj posljednjoj reviziji, Tesla nije samo vidljivo promijenio estetiku, već je također uveo relevantne nove značajke u dijelovima kao što su ovjes i zvučna izolacija, što je rezultiralo znatno udobnijim i ne manje agilnim automobilom.
Model 3 je u prodaji od 40-ak tisuća eura što ga u svijetu električnih automobila čini konkurentnim. Osnovna verzija nudi praktički sve što prosječan vozač može zahtijevati: dobro ubrzanje, nisku potrošnju i dovoljnu autonomiju na autocesti za vožnju od više od 300 kilometara između punjenja.
Od listopada 2024. dostupna je nova verzija pod nazivom High autonomy Rear-wheel drive. Ima 283 KS i 702 kilometra autonomije. To je jedan od električnih automobila u prodaji s najvećom autonomijom. Cijena mu je svega 5 tisuća eura više od verzije iste snage i 513 kilometara autonomije što se može definirati kao pametno ulaganje.
Gamu upotpunjuju tri druge verzije: pogon na stražnje kotače – 283 KS i 513 km WLTP autonomije, pogon na 4 kotača visoke autonomije – 498 KS, pogon na sva četiri kotača i 612 km autonomije i Model 3 Performance – 627 KS, pogon na sva četiri kotača i 528 km dosega.
Model 3 sa stražnjim pogonom najpristupačniji je model u svom segmentu. BYD Seal je blizu, dok su BMW i4 i Polestar 2 osjetno skuplji (usporedna tablica). Hyundai IONIQ 6 (228 KS) sa stražnjim pogonom također je puno skuplji od Tesle, iako je Hyundaiju dozvoljeni domet 100 kilometara veći.
U slučaju verzije s velikom autonomijom i pogonom na sva četiri kotača, BYD Seal Excellence AWD pobjeđuje u cjenovnoj utakmici za oko 3.700 eura, iako ga Tesla premašuje u odobrenoj autonomiji za više od 100 km.