Reuters
Analiza tvrtke pokazuje da je od 2020. nestalo 86.000 radnih mjesta, a stvoreno je 30.000 novih radnih mjesta
povezane vijesti
Kriza u europskoj automobilskoj industriji odnijela je mnoge žrtve, uključujući Mürdter Group, Recaro i AE Group. Bosch je također rekao da se želi riješiti 7000 zaposlenika i smanjiti plaće i radno vrijeme u automobilskom dijelu tvrtke, piše revija HAK.
Njemačka je zemlja koja je najteže pogođena krizom, a sada je njemačko trgovinsko udruženje Clepa sastavilo popis koliko je točno radnih mjesta nestalo u europskoj automobilskoj industriji posljednjih godina. Analiza tvrtke pokazuje da je od 2020. nestalo 86.000 radnih mjesta, a stvoreno je 30.000 novih radnih mjesta. Tako je 56.000 radnih mjesta nestalo zauvijek, a samo u prvom dijelu 2024. najavljeno je ukidanje 32.000 radnih mjesta u raznim tvrtkama. To su brojke koje premašuju najgore vrijeme tijekom pandemije, piše Wirtschaftswoche.
Od novih radnih mjesta stvorenih od 2020., 19.000 je povezano s električnim automobilima. Glavni tajnik Clepasa Benjamin Kriger zabrinut je zbog brojki i sada upozorava da EU mora nešto učiniti prije nego što bude prekasno. Čini se da nestajanje radnih mjesta tu ne prestaje jer postaje sve jasnije da će Audijeva tvornica električnih automobila u Bruxellesu najvjerojatnije biti zatvorena. Više od 3000 zaposlenika ostat će bez posla jer nitko ne želi kupiti tvornicu, a Audi nema novi model automobila koji bi proizvodio u toj tvornici.