Foto Arhiva/NL
Automobilska asocijacija (AA) u Velikoj Britaniji provela je veliku anketu na 10.000 članova o rezervnim gumama
povezane vijesti
Autoindustrija ima običaj zamijeniti rezervne kotače na automobilima setovima za krpanje guma. Legitimno, ali često ne i dovoljno, pogotovo u slučaju kad su puknuća gume ozbiljnija. Što o svemu misle vozači? Očekivano, da ta praksa nema previše smisla. Automobilska asocijacija (AA) u Velikoj Britaniji provela je veliku anketu na 10.000 članova o rezervnim gumama, prenosi revija HAK.
AA je objavio da 82 posto anketiranih članova smatra da je rezervni kotač nužnost, pogotovo na nekvalitetnim cestama, punima rupa, kakvih navodno u Velikoj Britaniji ima dosta. Kako bi skratili vrijeme koje patrole za pomoć na cesti provode u takvim situacijama, čelnici i djelatnici AA žele povećati svijest o mogućnosti naknadne kupnje rezervnog kotača, nakon što automobil napusti salon. Polovica ispitanih vozača rado bi platila rezervni kotač, a više od trećine izjavilo je da nisu sigurni kako koristiti opremu za napuhavanje guma.
– Ranije, ako bi se na vozilu probušila guma, naše bi patrole jednostavno stavile rezervni kotač i ispratile člana na nastavak putovanja. U novije vrijeme, budući da su proizvođači odlučili ugraditi komplet za napuhavanje umjesto rezervnog kotača, našim patrolama može trebati nekoliko sati da riješe isti problem – kaže mehaničar Chris Wood (AA).
Preporučuje se da vlasnici koji imaju rezervni kotač provjere je li ispravan (odnosno da nije prazan), a da oni koji ga nemaju razmisle o kupnji…