Vlada će se pobrinuti da proizvodni troškovi za Teslu budu najniži u usporedbi sa svijetom, čak i Kinom, kada započnu proizvodnju automobila u Indiji. Osigurat ćemo da tako bude - kaže indijski ministar prometa
povezane vijesti
- Posljedice kolapsa Northvolta: Mora li se europska proizvodnja baterija osloniti na Kinu?
- Najvažnija kineska i ugledna svjetska online putnička agencija Ctrip proglasila HTZ globalnim partnerom godine
- Wall Street Journal “minira” Elona Muska propitivanjem zašto ne prolazi najviše razine sigurnosnih provjera
U nemilosrdnoj bitki za dolazak velikih kompanija i nova radna mjesta države će ponuditi sve, pa i da ih takav dolazaka košta. Tako je Indija spremna ne samo osigurati Tesli da po povoljnim uvjetima sagradi pogon za izradu električnih automobila, već ponuditi i državni poticaj kako bi uvjerila Elona Muska da će ga proizvodnja koštati manje nego u Kini.
To je izjavio indijski ministar prometa Nitin Gadkari nakon što je nedavni Musk registrirao tvrtku u Indiji kao korak prema ulazu u tu zemlju, ali ne radi kompletne proizvodnje, već sastavljanja i prodaje njihovog sedana Model 3 u Indiji.
„Umjesto da u Indiji sastavljaju automobile, trebali bi proizvoditi cijeli automobil u zemlji angažirajući lokalne dobavljače. Tada možemo pružiti veće ustupke ” rekao je Gadkari u intervjuu koji prenosi Reuters, ne navodeći detalje o tome koji bi se poticaji mogli ponuditi. Nije toliko ni bitno, važno je da je ministar bacio „bubu u uho“ Musku decidiranom rečenicom da će troškovi proizvodnje Tesle ukoliko do nje dođe, biti najjeftiniji na svijetu.
„Vlada će se pobrinuti da proizvodni troškovi za Teslu budu najniži u usporedbi sa svijetom, čak i Kinom, kada započnu proizvodnju automobila u Indiji. Osigurat ćemo da tako bude.“
Namjera Indije je poticati proizvodnju baterija i električnih automobila jer se, između ostalog, i sama želi smanjiti emisije stakleničkih plinova i pridružiti se globalnim naporima za obuzdavanje klimatskih promjena. Indija je potpisnik Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama i traži načina kako da ispuni zahtjeve iz njega.
Zasada im ide slabo u području auto-industrije. Prošle godine od 2,4 milijuna vozila prodanih u toj ogromnoj i mnogoljudnoj zemlji samo 5000 je bilo električnih. Visoke cijene električnih vozila i slaba infrastruktura što se tiče stanica za punjenje odbijaju potencijalne kupce.
Za razliku od Indije, u Kini je prošle godine od 20 milijuna prodanih vozila, više nego solidnih 1,25 milijuna je bilo električnih. Kina je vrlo izdašno tržište za Teslu jer se tamo ostvaruju više od trećine ukupne Tesline svjetske prodaje.