Foto: iStock
To ne znači nužno da će Hyundai otpustiti svu tu stručnu radnu snagu, već će ih većinu prerasporediti po drugim odjelima, dakako, najviše u onaj za razvoj pogonskih sklopova na struju, kao i razvoj vezan uz baterije
povezane vijesti
Prema informacijama iz korejskog tiska, Hyundai je prošli tjedan zauvijek zatvorio odjel za razvoj benzinskih i dizel motora, i na neodređeno vrijeme zaustavio razvoj tehnologije motora na vodik. Odjel je utemeljen 1983. godine i imao je priličnih postignuća, prvi isključivo vlastiti patentirani proizvod bio je Alpha motor, a onda su uslijedili Beta, Theta i Nu motori koji su uvelike pripomogli da se Hyundai ugura među pet najvećih proizvođača automobila na svijetu.
Koliko je taj odjel bio velik i koliko se dosad na razvoj motora s unutarnjim izgaranjem polagalo pažnje u korejskom divu, sugerira i činjenica da je u njemu radilo oko 12 tisuća istraživača.
Svi su oni dobili e-mail poruku novoimenovanog voditelja razvoja Park Chung-Kooka u kojoj im je jasno dao do znanja da je prelazak na elektrifikaciju neizbježan i nužan korak.
To ne znači nužno da će Hyundai otpustiti svu tu stručnu radnu snagu, već će ih većinu prerasporediti po drugim odjelima, dakako, najviše u onaj za razvoj pogonskih sklopova na struju, kao i razvoj vezan uz baterije.
“Neposredni zadatak je razviti inovativna vozila koja mogu dominirati budućim tržištem. Ova reorganizacija bit će važna polazna točka za promjene koje slijede u novoj godini” – napisao je Park Chung-Kook u poruci djelatnicima.
Hyundai se odlučio na radikalne korake jer je postalo jasno da će elektrifikacija u auto-industriji ipak ići brže negoli se to prognoziralo ne tako davno. Naime, na početku prošle godine predviđalo se da će tek 2040. prodaja električnih i drugih eko-vozila postići 50 posto sve prodaje automobila. Nova predviđanja taj su rok prilično drastično skratila, i samo godinu dana kasnije stručnjaci predviđaju da će električni automobili dominirati na globalnom tržištu već 2030. godine.
U toj žurbi Hyundai je ranije ove godine objavio da će do kraja naredne godine imati 10 električnih ili hibridnih modela u proizvodnji, od kojih će čak sedam biti veći ili manji SUV modeli.