Osim izgledom i performansama Ioniq 6 bit će konkurencija Tesli, konkretno njihovom popularnom modelu 3 i cjenovnom pristupačnošću. Očekivana cijena je 42 tisuće dolara
povezane vijesti
U nastojanju da se što snažnije bolje pozicionira na tržištu električnih automobila i nametne kao ozbiljni konkurent neprikosnovenoj Tesli, korejski Hyundai danas je predstavio svoju prvu električnu limuzinu.
Ioniq 6 je dizajniran tako da izgleda luksuzno, a i njegove performanse su bolje negoli kod Ioniq 5 modela crossovera. Za početak, s jednim unjenjem Ioniq 6 mođe prevaliti 610 kilometara što je za 30 posto više od Ioniqa 5.
Dolazit će u dvije opcije paketa baterija, od 53 i 77,4 kWh, i počet će se proizvoditi u njihovoj tvornici Asan u Južnoj Koreji kasnije ove godine, kad bi se trebao i pojaviti na južnokorejskom tržištu. Na američkom i ostalim tržištima očekuje se početkom naredne godine.
Osim izgledom i performansama Ioniq 6 bit će konkurencija Tesli, konkretno njihovom popularnom modelu 3 i cjenovnom pristupačnošću. Očekivana cijena je 42 tisuće dolara što je šest tisuća dolara manje od trenutne početne cijene Tesle 3 na američkom tržištu koja je korigirana prema gore u posljednjih dvije godine nekoliko puta.
I Hyundai i drugi korejski automobilski div KIA u vlasništvu Hyundaija već i sad dobro stoje na američkom tržištu automobila. Naime, Ioniq 5 i KIA 6 SUV su drugi najprodavaniji električni automobili nakon Teslinih modela u SAD. I gledano globalno Hyundai i KIA isporučuju najviše električnih automobila na tržište nakon Tesle ako isključimo Kinu, i drže 13,5 posto tržišnog udjela. Tesla drži 22 posto. Njihovi planovi su vrlo ambiciozni u tom segmentu, Ioniq 6 je je jedan od više od 30 električnih modela Hyundai grupe (koja osim KIA-e sadrži i premium brend Genesis), planiranih do 2030 godine.
S tim u skladu Hyundai je već objavio planove da uz nove pogone za proizvodnju električnih automobila u Južnoj Koreji namjeravaju otvoriti i proizvodni pogon u SAD-u.