Možda najvažnija nadogradnja osvježenog Ioniqa 5 je ugradnja baterije većeg kapaciteta, s dosadašnje maksimalnog od 77 kWh na 84
povezane vijesti
Hyundai Ioniq 5, hvaljeni i nagrađivani (bio je, između ostalog Svjetski auto godine 2022.), električni kompaktni SUV crossover ovih dana slavi četvrtu godišnjicu prisutnosti na cestama širom svijeta. Sasvim dovoljno vrijeme da u vodećoj korejskoj tvrtki za proizvodnju automobila smisle dizajnerski facelifting i određene tehničke preinake i poboljšanja.
Po pitanju izgleda, dotjerani su prednji i zadnji odbojnici, sada prednjim odbojnikom više dominira veći ventilacijski otvor ispod tablice, dok je na zadnjem kraju primjetno da je nestalo crne rešetkaste plastike ispod kojih su bile postavljene reflektirajuće crvene pločice. Sad su linije čišće, veća je površina u srebrnoj boji, a reflekrirajuće pločice su vidljivije i postavljene niže.
Drugačije su i felge, sad su standardni kotači s pet krakova, duži je i spojler iznad zadnje „šajbe“. Unutra, prepozicionirana je kontrola klime i ekran infotainmenta u koji je ugrađen novi Hyundaijev „Navigational Cockpit System“. Središnja kontrola dobila je pak fizički gumb za dohvaćanje najčešće korištenih funkcija.
Također, dodana je važna sigurnosna značajka Hands-On Detection Assist i jača verzija tehnologije Remote Smart Park Assist, koja pomoću senzora omogućava vozaču brže i sigurnije parkiranje.
I na kraju, možda najvažnija nadogradnja osvježenog Ioniqa 5 je ugradnja baterije većeg kapaciteta, s dosadašnje maksimalnog od 77 kWh na 84. Iako se u Hyundaiju ne navodi točna brojka, to bi mu moralo povećati maksimalni domet sa sadašnjih cca 480 kilometara.
Što se tiče cijene, nije objavljena, ali se pretpostavlja da ne bi trebala biti bitno viša od sadašnje koja se u Hrvatskoj kreće od 47 do 65 tisuća eura, ovisno o opremi i kapacitetu baterije.