Iako je Harley neka vrsta dinosaura, činjenica jest da je sa svojim „LimeWire“ električnim motociklom iz 2019. zapravo prva velika motociklistička tvrtka koja je na tržište plasirala električni motocikl
povezane vijesti
- Slavni KTM u financijskom glibu; zaustavlja se proizvodnja u Austriji, otvara se predstečajni postupak
- U požaru izgorjela dva motocikla i jedan moped. Mjesto događaja je osigurano i obaviti će se očevid
- Dva sata nakon što su ukrali motocikl policija ih uhvatila kako se njime voze po Malinskoj, no to nije sve
Iako je ime Harley-Davidson neka vrsta sinonima za motocikl i o njemu sanja većina ljubitelja vožnje na dva kotača, ova 118 godina stara američka tvrtka dugo se muči s financijskim problemima i lošim poslovnim odlukama.
Među njih svakako spada kupovina MV Auguste 2008. godine za 70 milijuna eura da bi je samo godinu dana kasnije prepustili za simbolični 1 euro obitelji Castiglioni koja je s MV Augustom povezana još od 60-ih godina. Loša odluka je bila i otvaranje pogona i prodajne mreže Harley Davidsona u Indiji 2009. godine. Slaba potražnja i prodaja natjerala je da zatvore poslovanje u Indiji krajem prošle godine. O tome da u Harley-Davidsonu već dugo ne funkcionira sve kako valja je činjenica da je s najveće zabilježene cijene dionice (75,5 dolara) krajem 2006., prije godinu dana plana manje od 20 dolara. Sad ipak pokazuju znakove oporavka i trenutna cijena dionice vrti se oko 50 dolara.
Možda stvari krenu nabolje nakon jučerašnje vijesti koju prenosi Reuters da je tvrtka iz Wisconsina lansirala „električni“ brend motocikala pod imenom „LiveWire“ kako bi se pozicionirala visoko u startnim pozicijama kad i taj auto-moto segment doživi transformaciju i počne snažnije napuštati motore s unutarnjim sagorijevanjem.
Nazvan po prvom Harleyevom električnom motociklu, koji je predstavljen 2019. godine, odjeljak “LiveWire” trebao bi već u srpnju lansirati svoj prvi brendirani motocikl na struju.
Tvrtka je u veljači najavila da će kreirati zasebni odjel usmjerenu na električna vozila, jer joj je cilj privući sljedeću generaciju mlađih i ekološki svjesnijih vozača.
“Koristimo priliku da vodimo i definiramo tržište električnih motocikala” – prenosi Reuters jučerašnju izjavu glavnog izvršnog direktora Jochena Zeitza.
Iako je Harley neka vrsta dinosaura, tvrtka za koju se pretpostavljalo da će se teško odreći tradicije i motora s kojima je postigla slavu, činjenica jest da je sa svojim „LimeWire“ električnim motociklom iz 2019. zapravo prva velika motociklistička tvrtka koja je na tržište plasirala električni motocikl. Dodatna je zanimljivost što električni model jest skup, ali je sa svojih 30 tisuća dolara daleko jeftiniji od najskupljih Harley Davidson Touring i Trike serija s najačim motorima i full dodatnom opremom.