Predstavljanje u Istri

Francuska vizija automobilskog luksuza. Predstavljeni novi modeli DS Automobiles

Edi Prodan

DS Hrvatska s lokacijama u Humu, Buzetu, San Canzianu te Savudriji povezala svoje postulate proizvodnje automobila



Na vrlo zanimljiv, intrigantan i za automobilski svijet pomalo neobičan načih predstavnici DS-a Hrvatska predstavili su svoj brend i njegove modele na odabranim istarskim lokacijama. Kako je poznato DS je premium brend iz Francuske koji je nedavno krenuo u misiju osvajanja Europe.


Direktan je to protivnik njemačkim brendovima kojima dodajemo isti takav pridjev, dakle automobilima koji se kvalitetom i opremljenošću te notom luksuza izdvajaju iznad klasičnog svijeta na četiri kotača. DS se za sada dominantno pojavljuje u tri klase, od najmanjeg DS3 preko kompaktnog DS4 do najvećeg, SUV-a DS7.


Svaki od njih priča svoju priču, a nama se nekako najviše dopao model 4 što je nedavno predstavio svoju novu generaciju. Osim vrlo privlačnim dizajnom, istinski privlači i karakteristikama vožnje, dok mu je oprema vrlo bogato strukturirana. Osim vanjskog dizajna, DS brend ima i vrlo osebujno te potpuno unikatno osmišljavanje unutrašnjosti.




Karakteristika svih modela je i visoka kvaliteta materijala kao i elementi što se izrađuju na jedan minuciozni, skoro pa manufakturni način. Vratimo li se samom predstavljanju, motiv za povezivanje upravo navedene manufakturnosti, tradicije u poštovanju pojedinih materijala i povezanosti s vremenima s početaka industrijalizacije pronašli su u – Humu.


Konkretno u Aurinom muzeju koji u jedinstvenom prostoru ima okupljenu povijest Huma kao i njegovih ključnih točki gospodarstva od kojih su mnoge bile i upravo obrtničke radionice. Jer ono što krasi DS, za razliku od mnogih, je upravo povezanost sa svijetom koji nije nužno živio i radio uz – pokretnu traku.


Slijedila je priča koja se događala u dolini Mirne gdje se na platou između same rijeke i restorana Old River događalo pokazno traženje tartufa. Dakako, to je pripalo ekipi iz Paladini, iz centra Karlić. Poštovanje prirode i ekologija važni su elementi do kojih u svojoj filozofiji postojanja itekako drži i DS. Bez održivosti nema budućnosti, a bez nje nema ni tarufa, jedne od najcjenjenijih i najskupljih gljiva na svijetu, namirnice od koje nastaju vrhunska jela, ona koja cijene istinski sladoksuci.


Veza je dakle i tu i više nego jasna – DS je poput tartufa. Put je kasnije vodio kroz Ipše, Oprtalj, Grožnjan, Bijele Zemlje, sve do San Canziana. I to je jedna od zanimljivijih točki hrvatske gastronomije koja se ističe izvrsnošću, baš kao i savudrijski hotel Kempinski, ponajboljih na cjelokupnom domaćem jadranskom prostoru. Kad pak govorimo o DS4 kojim smo prošli najviše kilometara, riječ je o uistinu jako visokoj razini kvalitete. Ona se primjerice jako dobro primijeti i uz pomoć nekoliko »trikova« – zvuku koji se čuje prigodom zatvaranja vrata, njegovom punoćom i prigušenosti, ili pak za vrijeme vožnje koja u kabini mora biti, zahvaljujući kvaliteti izolacije, što je moguće tiša, bez vanjskih šumova i zvukova.


Kod DS 4 oba ta elementa prolaze test s najvišom ocjenom. I ne manje važno, uza sve ono što bi DS želio postići i ne samo na hrvatskom tržištu, savršeno se uklopio vrhunski jazz koji su izvodili Mystic Rose Ensemble čiji su zaštitni znaci zavodljivi vokal Barbare Štimac, kao i kontrabasist Darko Mihelić Boćo, jedan od najdugovječnijih glazbenika s Kvarnera, s liburnijsko-riječkog prostora. Oni su zaključili druženje s DS-om, novim luksuznim brandom na hrvatskom tržištu.


Nastupna priča je postavljena na jako dobar način, za sve ostalo treba vremena. Krenut će s inicijalnim povjerenjem kupaca, nastaviti se postprodajom, kvalitetom servisa i činjenicom da ih se, osim u redovnim intervalima posjećuje što je manje moguće. Što se tiče naših impresija, poimanje premiuma se svakako može primijeniti i izvan njemačkih granica, na Francusku i DS koji se također s razlogom ponose tradicijom svoje automobilske industrije.