Foto Davor Kovačević
Riječ je o trećoj generaciji najmanjeg X modela, no X1 nikako nije mali automobil.
povezane vijesti
Nova generacija BMW X1 predstavljena je u Zagrebu, u prostorima BMW Tomić & Co. Riječ je o trećoj generaciji najmanjeg X modela, no X1 nikako nije mali automobil.
Moćan i ozbiljan izgled naglašen je novim stilskim elementima. U središtu prednjeg dijela je prepoznatljiva i velika, gotovo četvrtasta dvostruka rešetka bubrega.
U kombinaciji s tankim adaptivnim prednjim LED svjetlima, koja se protežu daleko u bokove, novi BMW X1 čini moćnu pojavu.
S istaknutim prednjim dijelom, monolitnim dizajnom površina i svojim uspravnim proporcijama novi BMW X1 ima i iznimno dinamičan bočni pogled. Skladan je i dizajn stražnjeg kraja, s trodimenzionalnim stražnjim svjetlima u obliku slova L.
U brojkama novi X1 je 53 milimetara dulji, 24 milimetara širi i 44 milimetara viši. Povećan je i međuosovinski razmak, a prtljažnik je zapremine 540 litara.
Kad se preklope stražnja sjedala vlasnicima je na raspolaganju 1,6 kubičnih metara prtljažnog prostora.
Novi BMW X1 impresionira svojom svestranošću i funkcionalnošću. Moderna unutrašnjost opremljena je visokokvalitetnim materijalima i inovacijama kao što je BMW Curved Display.
Novi je i digitalni kokpit, u kojem fizičkih tipki više gotovo da i nema. Upravljanje je preko “touch” ekrana ili glasom, slično kao u ranije predstavljenoj seriji 2 Active Tourer.
Što se tiče motora BMW nudi X1 u po dvije benzinske i dizelske opcije, kao plug-in hibrid i premijerno – električnu verziju, nazvanu iX1.
Model iX1 ima po jedan elektromotor na prednjoj i stražnjoj osovini koji zajedno daju 313 konjskih snaga i 494 Nm. S baterijom od 64.7 kWh iX1 ima proklamirani doseg od 438 kilometara.
Plug-in hibrid ima 1.5 litarski trocilindarski motor s 245 i 326 KS. Ulazni benzinac također je 1,5-litarski trocilindraš sa 136 KS. Jača opcija je dvolitarski benzinac s 204 KS i pogonom na sve kotače.
Slabiji dizelaš daje 50 KS, a snažniji 197 KS.