Ova verzija Fiata 500 dolazi isključivo u električnoj varijanti i proklamirani domet s jednim punjenjem je respektabilnih 320 kilometara
povezane vijesti
- Sve je više prijava ogrebanih automobila na parkiralištima. Jedan veliki uzrok je u novim vozilima
- Stiže nam velika promjena: Od 1. studenog i danju su na motornim vozilima obavezna upaljena svjetla
- Val otkaza u njemačkoj autoindustriji. Razlog nisu samo električni automobili, problem je mnogo dublji
Ako ne računamo vrata prtljažnika, osobni automobili se dijele na one s dvoja ili četvora vrata. U Fiatu su se odlučili malo odmaknuti od tog klišeja i tržištu ponuditi verziju popularnog malog Fiata 500 s troja vrata. Asimetrični modeli su prilično rijetka i ekscentrična stvar u svijetu masovne proizvodnje automobila. Ovaj model izgleda drugačije s vozačeve i putničke strane iz prilično bitnog razloga, na jednoj strani su jedna vrata, a s druge dvoja, od kojih se ona zadnja otvaraju u kontra stranu od uobičajene.
Fiat 500 je, kao što znamo, vrlo mali gradski automobil, pa ovo rješenje nije samo dizajnerska ekstravagancija, već ima praktično opravdanje lakšeg pristupa stražnjim sjedalima koja su i ovako izazov za osobe višeg stasa. Pogotovo zato što između tih dvaju vrata nema pregrade.
Inače, ova verzija Fiata 500 (oznaka mu je EV), se isključivo nudi u električnoj varijanti i proklamirani domet s jednim punjenjem je respektabilnih 320 kilometara, prema informacijama Topgeara.
Iz Fiata su poručili da Fiat s troja vrata cilja na publiku koja je možda promijenila svoje navike i potrebe, ali ne i ukus.
Fiat 500 predstavljen je još 2007. godine kao direktni nasljednik legendarnog istoimenog modela iz 1957. čija je osnovna varijanta u sebi mala motor od 479 kubika i danas nezamislivo malih 13 KS. Svejedno, bio je jedan od najpopularnijih „narodnih“ automobila u povijest s gotovo 4 milijuna proizvedenih komada između 1957. i 1975. U bivšoj Jugoslaviji se pod službenim imenom „Zastava 750“ i neslužbenim „Fićo“ po licenci proizvodio više od 20 godina.