Reuters
Dok benzinski automobil koji troši 6,5 l/100 km emitira približno 17,6 kg CO2 na 100 km, električni automobil koji se puni u Njemačkoj povezan je s približno 12,8 kg CO2 na 100 km.
povezane vijesti
Električni automobili ne emitiraju štetne plinove u vožnji. Međutim, proizvodnja električne energije povezana je s proizvodnjom CO2 (ugljičnog dioksida), stoga električni automobili zagađuju neizravno, iako mnogo manje od benzinaca, na primjer. Međutim, razlike među zemljama su značajne. piše revija HAK.
U posljednjih trideset dana 34,9% njemačke električne energije proizvedeno je iz ugljena, koji je njen glavni izvor energije. Zbog toga je proizvodnja električne energije u Njemačkoj jedna od onih koje najviše zagađuju u cijeloj Europskoj uniji. Emisije su 535 g CO2eq po kilovatsatu. Pet puta više nego u Španjolskoj tijekom istog razdoblja (106 g CO2eq/kWh). Stvari se ne popravljaju puno ako uzmemo u obzir prošlu godinu, budući da su emisije još uvijek iznad 500 g CO2eq/kWh, prema podacima iz Electricity Mapsa koje je obradio hibridosyelectricos.com.
To se, logično, odmah odražava i na korištenje električnih vozila. Vožnja električnim automobilom u Njemačkoj, zagađuje pet puta više nego primjerice u Španjolskoj. Uzimajući u obzir emisije prosječnog benzinskog automobila (dodajući izravne i neizravne emisije nastale u proizvodnji benzina), u Njemačkoj trenutno vožnja električnim automobilom zagađuje samo 27% manje od benzinskog automobila. U slučaju Španjolske, električni zagađuje sedam puta manje od benzinskog. Dok benzinski automobil koji troši 6,5 l/100 km emitira približno 17,6 kg CO2 na 100 km, električni automobil koji se puni u Njemačkoj povezan je s približno 12,8 kg CO2 na 100 km.
Unatoč navedenom, električna vozila i dalje pružaju temeljnu prednost u urbanim središtima: ne ispuštaju ugljični dioksid (CO2), ugljični monoksid (CO), dušikove okside (NOx) ni leteće čestice (PM), što doprinosi boljoj kvaliteti zraka u gradovima.