Maksimalna mu brzina doseže 355 km/h dok je do stotinu kilometara na sat dovoljno samo 2,8 sekundi, ukupna produkcija tek 112 komada
povezane vijesti
- Supersportaš uzvraća udarac. Novi Lamborghini Temerario ide do 343 kilometra na sat
- Youtuberi koji su ludim izazovom na cesti usmrtili dijete pobjegli iz Italije; nestala i video snimka
- BEZ KAJANJA Drogirani youtuber ubio dijete jurećim automobilom: “On i prijatelji snimali uništene automobile i nekontrolirano se smijali”
Svi oni koji su istinski daleke 1974. godine bili djeca, mada divili su mu se i odrasli, s velikim će se veseljem sjetiti jedinstvenog automobila, nestvarno futurističkog i nadasve sportskog Lamborghinija Countach. Izazivao je istinsko uzbuđenje, mada bio je nedostižan jednako koliko i svemirski brodovi.
Njegove oštre linije i praktično jednovolumensko, zbijeno i šasiji priljubljeno tijelo bili su zadivljujući i – zastrašujući.
Danas kad svjedočimo svjetskoj premijeri druge generacije Countacha, jednako sportskog i jednako mitskog Lamborghinija, ipak smo malo manje ushićeni. I koliko god da je današnji model istinsko sportsko čudo, primjerice do »stotke« mu treba samo 2,8 sekundi, nekako kao da nam je prijašnji model, danas star 47 godina, bio draži, nestvarniji, futurističkiji. Lamborghini Countach je nekad bio jedan od rijetkih, danas je ipak jedan od mnogih.
Krenemo li od dizajna do voznih osobina, sve je nekako dostižnije nego nekad. Istina, kao i svi ostali modeli, Countach je znatno – okrupnio. Duljina mu doseže ne baš malih 4.870 mm, širina je imprsivnih 2099 mm, dok je dok mu je visna brutalno sportska – 1139 mm. Međuosovi nski razmak je uobičajen – 2700 mm.
Maksimalna mu brzina doseže 355 km/h dok je do stotinu kilometara na sat dovoljno samo 2,8 sekundi. Snagu, 780 KS, crpi iz 6,5 litara voluminoznog, fantastičnog atmosferskog benzinca s 12 cilindara, dok preostalu moć, jer riječ je o hibridu kako danas uostalom mora biti, dobiva iz elektromotora – 34 KS. S obzirom na sve postavke, za razliku od prethodnika današnji Countach ima pogon na sve kotače.
Cijena je nepoznata, a vjerojatno će sa službene strane tako i ostati. Predviđena je serija od samo 112 komada tako da će oni koji ga kupe znati zbog čega su ga toliko i platili. I još nešto. Nemalo se ljudi pita gdje njegovi putnici, njih dvoje, stavljaju prtljagu kad je kapacitet »bunkera« tek simbolične 63 litre, manji od zapremine rezervoara koji prima – 70 litara. Nigdje. Njima su od prtljage dovoljne kreditne kartice. I nešto kozmetike za nju.