Rebrendiranje

Dacia mijenja vizualni identitet, ovo je novi logo rumunjske tvrtke

T.I.

Foto: Dacia

Foto: Dacia

Svi modeli koji su trenutno dostupni, uključujući Spring, sada će biti otisnuti ovim mnogo modernijim amblemom, koji "demonstrira bitnost marke" prema riječima novog direktora dizajna Davida Duranda



Rumunjska Dacia pod kapom velikog Renaulta u posljednja se dva desetljeća nametnula kao tvrtka koja isporučuje jeftine, solidno dizajnirane i tehnički pouzdane automobile. U konstantnoj modernizaciji stiglo je vrijeme i za rebrendiranje.


Naime, Dacia je sad i službeno objavila da mijenja logo i kompletan vizualni identitet brenda. Klasični amblem s natpisom Dacia na prednjoj rešetki ili haubi automobila odlazi u povijest i mijenja ga modernije rješenje, već viđeno na konceptu Dacia Bigster velikog SUV-a. Riječ je o stiliziranim spojenim slovima DC, a i dosadašnji font slova u ispisivanju naziva tvrtke se mijenja, postaje nekako više sci-fi.


Svi modeli koji su trenutno dostupni, uključujući Spring, sada će biti otisnuti ovim mnogo modernijim amblemom, koji “demonstrira bitnost marke” prema riječima novog direktora dizajna Davida Duranda koji je i zaslužan za rješenja na spomenutom Dacia Bigster konceptu.




Prve Dacije isporučene s ovim novim logotipom stići će u zastupstva tijekom četvrtog kvartala 2022.


Novi vizualni identitet nije jedina vijest, Dacia je usput iskoristila priliku koristi priliku da predstavi novu sivu boju za krovne šipke, retrovizore i ostale dijelove koji su se dosad „sjajili“. U promjeni vizualnog identiteta, Dacia usputno uklanja određene materijale kao što su kromirani ukrasni elementi. Nadalje, u nizu promjena Dacia postaje i prvi brend iz Renault grupe u kojem su svi automobili limitirani na maksimalnu brzinu od 180 kilometara na sat. Zlobnici će reći da malo koji i bez „blokade“ može i inače potegnuti brže…