Foto Unsplash
Vladini ministri su sugerirali da bi lokalna vijeća trebala provjeriti ograničenja težine na mostovima – kako bi se osiguralo da se neće srušiti
povezane vijesti
Sve više električnih vozila nalazi se na cestama Velike Britanije, a proizvođači povećavaju proizvodnju i razvijaju automobile s većim baterijama kako bi poboljšali domet i ukupnu praktičnost. S druge strane, raste ukupna masa vozila, a infrastruktura je stara i pitanje je može li podržaviti nova opterećenja, piše revija HAK.
Stručnjaci su nedavno istaknuli problem koji se tiče starijih višekatnih parkirališta – stare strukture mogu biti u opasnosti od urušavanja zbog povećane mase novih automobila. Električna vozila puno su teža od današnjih uobičajenih benzinskih ili dizelskih automobila, a sigurno su glomaznija od modela koji su bili na cestama prije pedeset i šezdeset godina – kada je izgrađeno puno parkirališta na kat. Kako bi se riješio problem, uvode se nove smjernice o ograničenjima težine na parkiralištima. Chris Whapples, građevinski inženjer, konzultant za parkirališta i čovjek koji stoji iza novih smjernica, rekao je za The Telegraph:
– Ne želim biti paničar, ali definitivno postoji potencijal da se uruše neka od prvih napravljenih parkirališta koja su u lošem stanju.
Tu ne završavaju problemi, s obizrom na to da su vladini ministri također sugerirali da bi lokalna vijeća trebala provjeriti ograničenja težine na mostovima – kako bi se osiguralo da se neće srušiti s povećanjem broja težih električnih automobila koji se kreću preko njih. Član Parlamenta, Torijevac Greg Knight, komentirao je:
– Električna vozila mogu biti do 33 posto teža od ekvivalentnih vozila na benzinski pogon i važno je da oni koji brinu o sigurnosti naših cesta i mostova to uzmu u obzir.