
Foto: MINI
Iako su planovi prije nekoliko godina uključivali ubrzanu elektrifikaciju jer se očekivala veća prodaja električnih modela, očekivanja se nisu ispunila, bar zasad
povezane vijesti
Prije ravno četiri godine iz BMW-a, koji pod svojim vlasništvom ima i slavni engleski brend MINI, objavio je kako će kraj ovog desetljeća značiti i kraj MINI automobila s motorima na unutarnje sagorijevanje, odnosno da će otad ugrađivati samo električne agregate.
Od tog vremena, električni revolucionarni zanosu svijetu automobila je splasnuo, pa su se u hodu u skladu s tim i mijenjale odluke. Sad ju je očito promijenio i BMW.
To se da iščitati iz izjava Michaela Peytona, potpredsjednika Minija za Sjevernu i Južnu Ameriku, datih u recentnom intervjuu za Automotive News.
On je dao do znanja da je odluka o tome da će MINI modele tjerati samo električne baterije, do daljnjeg stavljena na čekanje.
Dakako, odluka unutar BMW-a donesena je na osnovu realnosti da ljudi i dalje žele kupovati automobile s motorima na unutarnje sagorijevanje i da neke prednosti električnih automobila nadjačavaju mane koje u međuvremenu nisu nestale.
Od problema s infrastrukturom stanica za punjenje električnih automobila, do činjenice da cijene električnih automobila s vremenom samo rastu, umjesto da bude suprotno.
„I dalje se krećemo u smjeru isključivo električnih modela, ali vidjeli smo, posebno u Sjevernoj Americi, da je potražnja za benzinskim automobilima jaka i tako će ostati u doglednoj budućnosti.
Dakle, promijenili smo malo naš pristup kao robna marka i nastavit ćemo proizvoditi benzinske modele i nakon 2030. godine“ – decidiran je Micheal Peyton, pojačavajući ovu izjavu mišlju da će MINI nastaviti ulagati u razvoj motora s unutarnjim izgaranjem i vjerojatno predstaviti novi model Minija (u igri je crossover model), koji bi imao benzinski motor.
Kao što je već napisano, i BMW je stigla realnost. Iako su planovi prije nekoliko godina uključivali ubrzanu elektrifikaciju jer se očekivala veća prodaja električnih modela, očekivanja se nisu ispunila, bar zasad.
Naime, na razini BMW grupe koja uz BMW i MINI uključuje i premium marku Rolls-Royce, u prošloj godini od ukupne proizvodnje tek se 17,4 posto odnosi na električne modele.