Foto: BMW
Glavna razlika između starog M6 GT3 i novog M4 GT3 je ono što mu je ispod haube: 4,4-litreni P63 V8 sada je zamijenjen 3,0-litrenim P58 turbo motorom sa šest cilindara u nizu, koji ne samo da je lakši 40 kilograma, nego također povećava snagu s 580 konjskih snaga na 590 konjskih snaga
povezane vijesti
BMW je predstavio svoj vizualno impresivni i tehnološki napredni sportski M4 GT3 za utrke, top model BMW-ovo odjela Motorsport, spreman za isporuku po narudžbi sportskim timova za kružne i utrke izdržljivosti. Od ove srijede BMW je počeo prihvaćati narudžbe, s postavljenom cijenom od 415.000 eura. Brojka je za 4.000 eura manja od cijene prethodnika ove jurilice, M6 GT3.
Glavna razlika između starog M6 GT3 i novog M4 GT3 je ono što mu je ispod haube: 4,4-litreni P63 V8 sada je zamijenjen 3,0-litrenim P58 turbo motorom sa šest cilindara u nizu, koji ne samo da je lakši 40 kilograma, nego također povećava snagu s 580 konjskih snaga na 590 konjskih snaga. Trkaći automobil također dolazi s natjecateljskim paketom koji uključuje opremu koja je testirana posebno za uporabu u trkama izdržljivosti, kao što su dodatna svjetla, stražnji radar i kamera, te sustav za mjerenje topline guma i pritiska u njima.
Prema BMW-u, koji je na svoj stranici M4 GT3 nazvao “novom ikonom”, automobil je prilikom testiranja već pokazao poboljšanja po pitanju održavanja, držanja na cesti (osobito na mokrom) i jednostavnost upotrebe u usporedbi s M6 GT3. Jedna od stvarnih prednosti je mogućnost promjene većine elektroničkih postavki u automobilu bez potrebe za priključivanjem prijenosnog računala. Na primjer, promjene na upravljačkim sustavima ili senzorima mogu se izvršiti na stazi pomoću kontrola na upravljaču.
Ljubitelji utrka prvi nastup M4 GT3 moći će vidjeti 26. lipnja u četvrtom kolu ovosezonske Nürburgring Endurance Series. Nakon toga, razni BMW M Motorsport timovi će početi primjenjivati automobil na stazama u vrhunskim GT trkaćim serijama i utrkama izdržljivosti širom svijeta.