Ovo je luksuz

Vrag je u detaljima: Bentleyeva limuzina Flying Spur dolazi u 63 nijanse boje s lakom na furniru debljine 0,1 mm

T.I.

Foto: Bentley

Foto: Bentley

Jedino što nisu dirali u odnosu na stari model su motori. Flying Spur nasljeđuje 4-litraski V-8 i i 6-litarski motor s 12 cilindara W konfiguracije, oba s dvostrukim turbopunjačem



Nakon deset godina proizvodnje, Bentley je prošle godine umirovio svoj luksuzni sedan Mulsanne, pa će među modelima za 2022. godine Flying Spur biti jedina limuzina. U tom smislu i očekivalo se da će novi model biti još opremljeniji i profinjeniji, iako se to kod Bentleya koji je druga riječ za profinjenost, to ionako podrazumijeva.


Za početak u ovaj model dio standardne opreme postao je paket pod imenom City Specification koji objedinjava neke značajke koje su prethodno bile dostupne odvojene. Tu su važne elektroničke pomoćne značajke kao što su prepoznavanje prometnih znakova, kamera sa širokokutnim pogledom, hands-free rad prtljažnika, automatsko zatamnjenje ogledala, upozoravanje na promet iza automobila i ionizator zraka kojim se neutralizira statički elektricitet i potencijalni alergeni uklanjaju iz zone udisanja. Bentley je nakrcao Flying Spur iznutra elektronikom, ali je našao načina da auto iznutra ne izgleda kao svemirski brod, već decentno retro. U tom smislu, čak su i veliki ekran desno od komandne ploče jednostavno sakrili. tek kad se stisne tipka “display” drveni furnir se zarotira za 180 stupnjeva i na drugoj strani ugledate ekran.


Dosad se Flying Spur mogao nabaviti u prilično nevjerojatnih 62 nijansi boja. Očito nije bilo dovoljno pa je dodana još jedna, „kambrijski siva“ boja.

Foto galerija: Bentley Flying Spur 2022





Izbor unutrašnjih drvenih furnira je također proširen, može se birati između Liquid Amber, Dark Burr Walnut i Tamo Ash boje. Iz Bentleya poručuju da je sada furnir prevučen sa samo 0,1 mm debljine laka, tako da pore drvenog furnira ne ostanu zalivene već originalno udubljene.


Vrag je u detaljima i toga se u Bentleyu drže, sugerira to i činjenica da su pomoću digitalnih alata „preslušali“ svaki centimetar unutrašnjosti kako bi otkrili točke koje su „bučnije“ od ostalih. Tvrde da su našli takvih 40 točaka i pomoću novih komponenti i dodatnog izolacijskog materijali učinili auto za vozača i putnike još tišim.


Ono što nisu dirali u odnosu na prošlogodišnji model su motori. Flying Spur nasljeđuje 4-litraski V-8 i i 6-litarski motor s 12 cilindara W konfiguracije, oba s dvostrukim turbopunjačem. Prvi razvija 542 KS, a drugi još malo više, 626 konjskih snaga.


Bilo je najava da bi uskoro Bentley mogao ponuditi limuzinu s hibridnim pogonom, no to se nije dogodilo. SUV Bentayga ostaje jedini hibridni model, a prvi isključivo električni model Bentley namjerava na tržište izbaciti tek 2025. Što se tiče cijene, ne bi trebalo biti velikih promjena. Poečetna bi mogla iznositi oko 180 tisuća eura.