Foto: Peugeot
Peugeot je na svojim dosadašnjim modelima već ponudio garanciju od 8 godina, ali samo za bateriju. Garancija je na e-3008 sad proširena na sve moguće električno/elektronske i mehaničke kvarove
povezane vijesti
U vrijeme kad smo još s određenim podozrenjem gledali na automobile na kojim je pisalo KIA, korejska je tvrtka povukla jak potez kako bi ojačala povjerenje zapadnjaka u kvalitetu vozila koja su se smatrala inferiornima jednom Hyundaiju, da ne pričamo o japanskim i europskim markama.
Te 2006. KIA je na sve svoje modele zakeljila naljepnicu na kojoj piše da je garancija na cijelo vozilo tada nestvarnih sedam godina i na tome bazirala svoje reklamne kampanje. Hrabar je to bio potez koji se s vremenom isplatio, a i tvrtka kćer Hyunadija pobrinula se u zadnjih 15-20 godina da opravda stečenu reputaciju proizvođača ne samo pouzdanih, već i sve naprednijih i oku privlačnijih vozila.
Nitko otad nije bacio novu rukavicu izazova po tom pitanju, u cost & benefit analizi valjda nitko nije izračunao da se isplati privlačiti kupce na taj način i riskirati kasnije velike troškove eventualnih popravaka.
Vremena se mijenjaju, ne samo u percipiranju načina privlačenja novih kupaca automobila, promijenila se tehnologija, ali i imena onih koji se moraju dokazivati novim kupcima. To više ne moraju raditi samo Korejci i Kinezi, nego i države čija su auto-industrije sinonimi za tradiciju i kvalitetu.
Ne čudi stoga vijest iz Francuske da veliki Peugeot u privlačenju novih kupaca postavlja nove ljestvice u garantiranju pouzdanosti svojih proizvoda. Naime, francuska tvrtka osnovana pradavne 1810. godine koja je prvi automobil sastavila 1889., najavila je da za svoj novi električni SUV e-3008 daje čak osam godina garancije, odnosno 160 tisuća prijeđenih kilometara.
Kako piše francuski L’Automobile, ovaj mamac nije samo puko proširenje električne ergele Peugeota (tu su već e-208, najprodavaniji u Europi u B-segmentu, limuzina e-308, i SUV B-segmenta e-2008), već tako pokušava pokušava bitno povećati volumen prodaje električnih modela. Duga garancija u tom smislu demonstrira Peugeotovu predanost kvaliteti i pouzdanosti njihovih modela.
Doduše, Peugeot je na svojim dosadašnjim modelima već ponudio garanciju od 8 godina, ali samo za bateriju. Ta garancija se nekako podrazumijeva, kupci su već odavno uvjereni preko medija i stručnih analiza da baterija u automobilu može trajati bez problema desetak godina, pa to i nije neki dodatni mamac za kupnju.
S e-3008 otišli su korak dalje. Garancija od 8 godina sad je proširena sve moguće električno/elektronske i mehaničke kvarove, osim dakako onih izazvanih nekakvim sudarima ili uporabi koja se direktno kosi uputama. Recimo, u Peugeutu vam vjerojatno neće priznati garanciju ako pokušate s njim prijeći rijeku. Ispod mosta.