Foto: Haas
U svijetu gdje je svaki gram važan, napominje se da će ovogodišnji bolid imati na sebi manje boje, veći dio će biti crni, goli materijal karbonskih vlakana kako bi se bolid približio minimalnoj propisanoj težini od 798 kilograma
povezane vijesti
Najveća vijest ovih dana u svijetu Formule 1 je svakako senzacionalni transfer sedme trostrukog šampiona Lewisa Hamiltona iz Mercedesa u Ferrari, ali tek od naredne sezone. Dotad, ljubitelji Formule 1 i posebno poklonici “scuderije” moraju se strpiti i preživjeti još jednu sezonu u kojoj ne bi trebalo biti puno iznenađenja. Nije puno vremena ostalo do prvog starta, sve ispočetka počinje 2. ožujka u Bahreinu.
Kako se sezona približava, tako i timovi obavljaju zadnje pripreme novih bolida. Prvi su svoj javnosti danas predstavili iz Haasa, jedinog američkog od deset timova u ovom globalno popularnom oktanskom „cirkusu“. I reklo bi se najslabijeg, prema rezultatima prošle sezone, kad su završili na začelju sa samo 12 osvojenih bodova.
Inače, Haas se u Formuli 1 natječe od 2016. godine i dosad niti na jednoj utrci nisu stigli do podija, odnosno na neko od tri prva mjesta. Za narednu sezonu Haas je zadržao na ugovoru oba vozača koji su se natjecala u zadnje dvije sezone, Nijemca Nicoa Hülkenberga i Danca Kevina Jana Magnussena.
Što se tiče promjena na bolidu pod oznakom VF-24, u pitanju su detalji. Objavljeni su doduše samo kompjuerski renderi, taj će se bolid modificirati do sezone i tijekom sezone, no na slikama se mogu vidjeti neke promjene, pa i u boji, novi Haas je upadljivo manje koloritan.
Motor ostaje isti, Ferrarijev 066/10. Haas je od početaka vezan za Ferrarijeve motore koji su kao i kod svih ostalih timova već 11. godinu po regulama natjecanja V6 1,6 litreni hibridni turbo motori. Također, Haas koristi isti sustav suspenzije, također Ferrarijev proizvod. Po pitanju šasije i karoserije, primjetno je da je bočni dio uzdignutiji i tu Haas prati trendove jačih ekipa iz prošle sezone. Također dio hladnjaka je dignut više prema središnjem dijelu bolida, a donja šipka za zaštitu od bočnog udara spuštena prema dolje.
U svijetu gdje je svaki gram važan, napominje se i da će ovogodišnji bolid imati na sebi manje boje, veći dio će biti crni, goli materijal karbonskih vlakana kako bi se bolid približio minimalnoj propisanoj težini od 798 kilograma.