Foto D. Škomrlj
Turistička zajednica grada Malog Lošinja priznanje je dobila u kategoriji "svaka čast" odnosno, kako su danas i sami izvijestili, zbog odgovora na izazove uzrokovane koronavirusom
povezane vijesti
- Glavina poručio malim iznajmljivačima: “Sustav privatnog smještaja je neodrživ, ima svega 58 dana popunjenosti”
- Tripadvisor analizirao konkurentnost ponude na Mediteranu, zanimljivo je da nas korisnici ne vide kao preskupu zemlju
- Ličko-senjskoj županiji posebno priznanje i nagrada “Hrvatska, prirodno tvoja”
Turistička zajednica grada Malog Lošinja i hotelska grupacija Arena Hospitality Grupa dobile se u sklopu ovogodišnje svjetske turističke burze WTM u Londonu priznanja svjetske organizacije “Responsible Tourism Partnership” za odgovorni turizam i snalaženje u pandemiji covid-19.
Burza WTM održava se prvi put u 40-godišnjoj povijesti virtualnim putem od 9. do 11. studenoga, u sklopu čega su online putem dodijeljene i nagrade WTM Responsible Tourism Awards (Nagrade za odgovorni turizam) organizacije “Responsible Tourism Partnership”.
Među stotinjak tvrtki, ustanova, destinacija i pojedinaca iz cijelog svijeta koji su ove godine dobili te nagrade odnosno priznanja, iz Hrvatske su to Turistička zajednica grada Malog Lošinja i Arena Hospitality grupa, u različitim kategorijama, kojima se ukupno pokazuje odgovornost u upravljanju turizmom u ovoj pandemijskoj godini.
Iz organizacije koja dodjeljuje te nagrade naglasili su da time odaju priznanje onima koji su preuzeli odgovornost u godini covida-19 i pokušali pomoći i drugima u svladavanju pandemije.
Turistička zajednica grada Malog Lošinja priznanje je dobila u kategoriji “svaka čast” odnosno, kako su danas i sami izvijestili, zbog odgovora na izazove uzrokovane koronavirusom i protokola koji je u suradnji s Gradom Malim Lošinjem, epidemiološkom službom i ostalim dionicima u destinaciji osmislila u slučaju sumnje na zarazu.
“Taj protokol tj. plan predviđa i svojevrsnu ‘policu osiguranja’, odnosno novčanu naknadu štete za iznajmljivače privatnog smještaja i troškove samoizolacije gosta, brzu koordinaciju vlasti u slučaju sumnje na zarazu, kao i siguran povratak u matičnu zemlju”, ističu iz te turističke zajednice.
Uz to, priznanje im je dodijeljeno i zbog jedinstvene “ferry free” akcije u kojoj su sudjelovali svi, od velikih turističkih organizacija do malih iznajmljivača, a u kojoj su svi gosti koji su u rujnu boravili na otoku Lošinju dulje od sedam noći u komercijalnim smještajnim kapacitetima dobili umanjenje završnog računa u vrijednosti povratne trajektne karte.
“Odgovorni turizam je ono što zajednički radimo u destinaciji kako bi ostvarili cilj. Izraz ‘održivo’ prečesto se koristi samo u apstraktnom smislu, a to je zapravo ambicija, dok odgovornost traži da pokažemo što radimo kako bi turizam učinili boljim i da budemo transparentniji u onome što postižemo zajedno”, poručio je u priopćenju direktor malološinjske Turističke zajednice Dalibor Cvitković.
Grupacija Arena Hospitality priznanje je dobila u kategoriji “visoko pohvaljeni susjedi i zaposlenici” jer je, kako stoji u objašnjenju uz priznanje, svakodnevno pripremala sto paketa za ručak za lokalno bolničko osoblje, donirala 35 LCD televizora za pacijente, a 20 njihovih spremačica pomagalo je u pripremi i čišćenju novih bolničkih prostora.