Pozitivni trendovi

Tvrtka Links obilježava 20 godina rada uz porast prihoda i širenje prodajne mreže

Hina

Foto Links

Foto Links

Ukupni prihodi Linksa lani su porasli za 40 posto, na 325 milijuna kuna, što je povijesno najbolji financijski rezultat tvrtke



Domaća tvrtka Links ove godine obilježava 20 godina rada, uz širenje prodajne mreže, novo zapošljavanje i očekivanje nastavka pozitivnih poslovnih trendova nakon što su im u 2020. ukupni prihodi porasli 40 posto, istaknuo je u petak Vlatko Škarica, izvršni direktor te tvrtke koja se bavi maloprodajom IT opreme i uređaja.


Škarica je te i druge podatke i planove Linksa novinarima iznio na otvaranju njihove nove, trinaeste prodajne poslovnice u Hrvatskoj i treće u Zagrebu, u koju su uložili 15 milijuna kuna, a koja se nalazi u sklopu u petak također otvorenog trgovačkog centra “Family Fun &Home Mall” na zagrebačkom Jankomiru.


Ukupni prihodi Linksa lani su porasli za 40 posto, na 325 milijuna kuna, što je povijesno najbolji financijski rezultat tvrtke, a Škarica iznosi i da im EBITDA lani porasla na oko 13,8 milijuna kuna, te da su u 2021. ušli sa 166 zaposlenih ili njih 30 više.




“Planiramo i novo zapošljavanje i otvaranje još novih poslovnica-prodajnih prostora, u čemu se, kao i cijelom poslovanju vodimo novim sloganom ‘Dodir pametne tehnologije’, čime nastojimo skrenuti pažnju i na pametno korištenje tehnologije koja nam je nužna u našim životima, ali nam treba i štedjeti vrijeme, energiju i novac. Za to su nam potrebni i dobro educirani i stručni zaposlenici”, rekao je Škarica.


Iako su u pandemijskim okolnostima uspjeli poboljšati poslovni rezultat, što je i posljedica povećane potražnje na domaćem tržištu za tehnološkim uređajima i opremom uslijed pandemije i ‘većeg preseljenja’ poslovnog i privatnog u virtualni svijet, Škarica ističe da ni njima nije bilo jednostavno raditi jer su i oni bili zatvoreni u ‘lockdownu’ i trebali se prilagoditi.


“U trenutku nam je zbog pandemije zaustavljeno gotovo 70 posto prihoda, no snašli smo se, i ono što je najvažnije sačuvali smo sva radna mjesta i još i povećali njihov broj. Za ovu godinu imamo realna očekivanja daljnjeg poboljšanja rezultata, koja su u skladu i s našim ulaganjima i željama kupaca, čemu prilagođavamo i ponudu”, rekao je.


Otkrio je i da tijekom pandemije kupci najviše traže ono što im treba za virtualni život, poput prijenosnih (laptopa) i stolnih računala, slušalica, miševa i sličnog. Liniks je u 2020. prodao 30 tisuća laptopa, čime, kako ističe Škarica, drže prvo mjesto u toj prodaji u Hrvatskoj, kao i prvu tržišnu poziciju ukupno u IT maloprodaji.