NL arhiva
Tajland ima tradiciju upotrebe kanabisa u medicini i 2017. je legalizirao marihuanu u zdravstvene svrhe i za istraživanje kako bi povećao prihode od poljoprivrede.
povezane vijesti
- Znanstvenici: Kognitivni pad koji dolazi sa starenjem je manji kod onih koji redovito puše marihuanu
- Odbio testiranje na prisutnost droga, pronađena marihuana, amfetamini i 574 komada različitog streljiva
- Na riječkom području u svega par dana uhvatili njih deset u neovlaštenom posjedovanju raznih droga
BURIRAM – Tajlanđani su pohrlili na izložbu kanabisa u vrijeme dok rastu i ponuda i potražnja za tom biljkom nakon što je vlada odobrila njenu upotrebu u prehrani i drugim proizvodima.
Vlada je tijekom vikenda održala konvenciju u provinciji Buriram, na sjeveroistoku zemlje, kako bi educirala javnost o upotrebi kanabisa i njegovim ekonomskim potencijalima. Posjetiteljima su se nudili rezanci, sladoled i pića napravljena od konoplje.
Industrijska konoplja rod je kanabisa koji ima veću koncentraciju CBD-a, spoja koji nije psihoaktivan te niske razine psihoaktivnog THC-a.
“Ganja je zvijezda u usponu koja će poboljšati kvalitetu naših života i vratiti novac u naše novčanike, u ekonomiji koja će biti bolja nego prije“, rekao je Withid Sarideechaikoo, direktor agencije javnog zdravlja Burirama i organizator događaja Cannabis 360°, koristeći lokalni naziv za konoplju.
“Donijet će dobru kvalitetu života i nama i državi“, dodao je.
Tajland potiče kanabis kao poljoprivrednu kulturu, a državna farmaceutska kompanija najavila je da će otkupljivati kilogram kanabisa s 12 posto CBD-a za 1,5 tisuća dolara.
Zakon omogućuje da se sedam pojedinaca udruži u seosku zadrugu i zatraži dozvolu za proizvodnju konoplje.
Tajland ima tradiciju upotrebe kanabisa u medicini i 2017. je legalizirao marihuanu u zdravstvene svrhe i za istraživanje kako bi povećao prihode od poljoprivrede.
“U mentalitetu Tajlanđana je da se u ukusnu juhu s rezancima i govedinom treba dodati i ganja“, kazao je vlasnik lokalnog restorana Sittchichan Wutthiphonkun.
“Kanabis neće samo povećati promet naših restorana, nego i cijelog gospodarstva. Ljudi će to htjeti probati, od prehrane do kozmetike“.