Ilustracija / Foto Pixabay
Starici s invaliditetom pozlilo je u srijedu i hitno je prevezena na hitnu pomoć te je hospitalizirana i u teškom je stanju
povezane vijesti
Nakon što je dobila račun za vodu za kolovoza i rujan, pozlilo joj je i od tada se nije oporavila: 88-godišnja žena iz talijanskog mjesta Camporosso u okolici Imperije sada se bori za život na odjelu intenzivne njege bolnice Borea u Sanremu.
Šta se zapravo dogodilo
Njezinu priču ispričali su članovi obitelji. Riječ je o starici Caterini Giovinazzo. Sve je počelo kada je snaha obavijestila gospođu da je stigao račun za kolovoz i rujan.
La vicenda di una 88enne di Camporosso (Imperia). Dopo aver… https://t.co/bOpiLEq4Y6
— ilGiornale (@ilgiornale) December 6, 2023
88-godišnjakinja je klijentica bake Banca di Caraglio u Camporossu u koju je račun stigao 14. studenog. Kada je žena saznala koliki je iznos računa koji treba platiti, strašno se iznenadila. Tvrtka Iren koja se bavi vodoopskrbom na tom području izdala joj je naime račun od 15.339 eura. Banka je sa svoje strane počela podmirivati račun te 4. prosinca uplatila prvih 7.669 eura, piše Il Giornale.
Za Caterinu Giovinazzo to je bio pravi šok. Starici s invaliditetom pozlilo je u srijedu i hitno je prevezena na hitnu pomoć bolnice Borea u Sanremu, gdje je hospitalizirana i u teškom je stanju.
Provjeravajući račun, Luigi i Gianni Trapani, sinovi gospođe Giovinazzo i njezin brat Rocco Giovinazzo, pokušali su shvatiti zbog čega je iznos računa toliko visok. Prethodni računi za vodu pokazivali su da je 88-godišnjakinja mjesečno trošila tek nekoliko kubičnih metara vode, što je moglo rezultirati maksimalnim troškom od 65 eura.
Riceve bolletta da oltre 15mila euro e si sente male: per un errore anziana finisce in rianimazione https://t.co/HnHYwBr605
— ImperiaNews (@imperianews_it) December 9, 2023
Nepodudarnost potrošnje i iznosa računa
“Otišao sam sa svojim nećakom Luigijem u ured tvrtke Iren u Camporossu kako bih službenike obavijestio o tome. Zaposlenica je usporedila Irenove podatke i one koje smo joj dali i shvatila da potrošnja ne odgovara iznosu računa”, rekao je Caterinin brat. “Ali ono što bi tvrtka Iren danas mogla smatrati samo trivijalnom pogreškom moglo bi koštati života moju sestru”, nadodao je Caterinin brat.
Obitelj se zatim službeno obratila vodoopskrbnoj tvrtki kako bi se ispravila greška. Uz dopis je priložena i fotografija stanja na brojilu. “Platit ćemo samo onoliko koliko dugujemo. Prije slanja takvog računa umirovljenici s invaliditetom, mogli su ponovno provjeriti stanje na brojilu”, ogorčeno je komentirao Rocco Giovinazzo.
“Na šalteru smo saznali da je poslano još nekoliko netočnih računa korisnicima, ali nijedan s toliko velikim iznosom”, nadodaje Rocco Giovinazzo. Neki su se klijenti požalili na previsoke račune društvu za zaštitu potrošača, dok je stanovnik Camporossa Leo Trucchi angažirao odvjetnicu čim je primio račun za vodu od 5.003 eura, piše portal Il Secolo XIX.
Obitelj je mogla lako dokazati da 88-godišnjakinja nije mogla potrošiti toliko vode koliko su joj htjeli naplatiti, između ostalog i zato što ona vikendom boravi kod svoje djece. Tvrtka Iren je odmah provjerila račun i utvrdila da je izračun zasnovan na krivom očitanju brojila te poništila račun i obećala da će vratiti gospođi novac koji je već isplaćen s njezinog računa, piše portal Il Secolo XIX. Tvrtka je Caterini Giovinazzo izdala novi račun koji iznosi – 55 eura.