Zaboravite aplikacije!

“Mercadona trik” je u trendu: Kako pronaći ljubav u supermarketu

P. N.

Foto Screenshot

Foto Screenshot

Slijedeći novi TikTok trend mladi samci odlaze u lanac supermarketa Mercadona između 19 i 20 sati kako bi "koketirali"



 


Zamoreni dosadašnjim aplikacijama za upoznavanje, mladi španjolski samci slijede novi trend koji je pokrenuo TikTok: lanac supermarketa Mercadona postaje novo mjesto susreta, javlja Euronews.


Čini se da se generacija Z brzo zasitila beskrajnog niza lajkova i neugodnih poruka te traži nešto uzbudljivije, nešto nalik upoznavanju iz prošlih vremena, kada mladi ljudi nisu poznavali internet i razne specijalizirane aplikacije.


Mercadona trik, upoznavanje u supermarketu, španjolska

Komičarka Vivy Lin je snimila i objavila skeč / Screenshot




Slijedeći novi TikTok trend mladi samci odlaze naime u lanac supermarketa Mercadona između 19 i 20 sati kako bi “koketirali” i “položili ananas naopako  u košaru” kao signal ostalima. Kad se dvoje simpatiziraju trebaju se sudariti košaricama za kupovinu kako bi si dali znak.



Komičarka Vivy Lin objavila skeč


Ljudi koji su se odlučili primijeniti tzv.  “Mercadona trik” izjavili su da u supermarket dolaze prvenstveno radi druženja i upoznavanja, a ne samo radi kupovine namirnica.


Trend je nastao na društvenim mrežama i zaživio nakon što je španjolska komičarka Vivy Lin objavila skeč snimljen s prijateljicom Carlom Alarcón u jednom od supermarketa lanca Mercadona. Tjedan dana kasnije, video i dalje privlači tisuće znatiželjnika na mreži.



Prve naznake da će se pojaviti ovakav trend datiraju iz 2017. godine kada je jedna sudionica  TV programa “Prvi spojevi” sebe opisala kao “neizlječivu romantičarku”.


Ovaj “novi” način upoznavanja ljudi i uspostavljanja veza izazvao je pomutnju na društvenim mrežama.


Portugalci usvajaju navike Španjolaca


Ovaj trend već je osvojio i Portugalce. Korisnici TikToka i X-a počeli su dijeliti svoja iskustva iz supermarketa u kojem primjenjuju tzv. “Mercadona trik” kako bi upoznali potencijalne partnere ili partnerice.



Kako se ovaj način upoznavanja razvija, stvaraju se nova pravila ponašanja i novi signali. Stoga pronalaženje ljubavi u supermarketu može biti teže nego što se očekivalo.


Na primjer, prema novim pravilima kupnja čokolade može biti znak da osoba teži neobaveznom odnosu, dok je povrće u košarici pokazatelj težnje  ozbiljnoj ljubavnoj vezi.