Kroz razgovor između mušterija i radnika u jednom supermarketu, video pokazuje koliko smo oguglali na govor mržnje, a znamo koliko je to opasno i kakve sve zastrašujuće posljedice može imati”, kaže glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović
povezane vijesti
Bosanskohercegovački magazin Buka na svom YouTube kanalu objavio je video ‘Hejt, SLOVEni, još ste živi?’. Video je sastavni dio Kampanje protiv govora mržnje, koju Buka realizira proteklih mjeseci.
“Svjedoci smo sve učestalijeg govora mržnje, koji postupno osvaja online i offline prostor i prijeti postati općeprihvaćeni način komunikacije u našem društvu. Opasnosti navikavanja na ovu vrstu govora su višestruke” – upozoravaju iz Buke i dodaju da kampanja ima za cilj poticati kulture dijaloga, empatije i razumijevanja među ljudima.
“Nit vodilja kampanje je pozdrav ‘HEJ, SLOVEni’, koji smo za potrebe naše priče prekrstili u ‘HEJT, SLOVEni’, jer je mržnja, izgleda, postala najnormalnija stvar, kao i ‘dobar dan’. Kroz razgovor između mušterija i radnika u jednom supermarketu, video pokazuje koliko smo oguglali na govor mržnje, a znamo koliko je to opasno i kakve sve zastrašujuće posljedice može imati”, kaže glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović.
Spot je napisao i režirao zagrebački režiser i pisac Predrag Ličina, a glavne likove igraju Severina, Hristina Popović i Goran Bogdan.
Glavni slogan kampanje ‘Hejt, SLOVEni, još ste živi?’ oživio je i u kratkoj animaciji. Idejni kreator slogana također je Predrag Peđa Ličina (autor kultne zombie komedije ‘Posljednji Srbin u Hrvatskoj’).