Foto: Marko Gracin
Bez obzira što je brod plovio zadnjih dvadeset godina u linijskom putničkom prometu i doplovio u Hrvatsku s važećim svjedodžbama, LK Rijeka je prema Jadroliniji uputila dodatne zahtjeve. Već danas smo krenuli u rješavanje istih, stoji u odgovoru Jadrolinije
povezane vijesti
RIJEKA – Nakon što je inspekcija Lučke kapetanije Rijeka jučer, po obavljenom nadzoru, zabranila isplovljavanje Jadrolinijinom trajektu “Oliver” koji je danas trebao po prvi put zaploviti na liniji Split – Vela Luka – Ubli, oglasili su se iz Sindikata pomoraca Hrvatske, čiji glavni tajnik Neven Melvan, ističe kako inspekcije nikad ne zaustavljaju brodove zbog manjih uočenih problema, već je uvijek riječ o značajnijim uočenim nedostacima.
– Razlozi za zaustavljanje broda nikad nisu sitnice koje se mogu otkloniti u roku od 24 sata, već daleko ozbiljniji nedostaci koji predstavljaju ugrozu sigurnosti broda, posade, putnika i okoliša.
Očigledno je da su inspektori Lučke kapetanije Rijeka korektno i profesionalno obavili svoj posao te se nadamo da neće biti političkih pritisaka kako bi se zataškali uočeni nedostaci na brodu.
Bez obzira na emocije koje u svima nama budi ime broda, nazvanog po našem slavnom pjevaču, najvažnije je da on bude siguran za pomorski promet, posada, putnike i okoliš, rekao je Melvan.
Od Jadrolinije i Ministarstva mora, prometa i infrastrukture pokušali smo saznati koji su točno nedostaci ili nepravilnosti uočeni tijekom inspekcije broda.
Iz Jadrolinije smo dobili tek kratki odgovor kako je pokrenuto rješavanje “dodatnih zahtjeva” inspektora.
– Bez obzira što je brod plovio zadnjih dvadeset godina u linijskom putničkom prometu i doplovio u Hrvatsku s važećim svjedodžbama, Lučka kapetanija Rijeka je prema Jadroliniji uputila dodatne zahtjeve. Već danas smo krenuli u rješavanje istih te ćemo ih ispuniti u najkraćem mogućem roku, stoji u odgovoru Jadrolinije. Odgovor iz Ministarstva mora, pod čijom je nadležnošću i Lučka kapetanija Rijeka, još nismo dobili.